سالانه ۱۸ هزار تن میوه و تره بار در بازارهای مشهد توزیع می‌ شود

رضوی گفت:سالانه ۱۸ هزار تن میوه و تره بار در بازارهای مشهد توزیع می‌ شود و این میزان هرسال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که نشان از موفقیت عملکردی شهرداری در تامین نیازهای شهروندان دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «سید مسعود رضوی» امروز(۱۹ بهمن) در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ایام مبارک دهه فجر اظهار کرد:سالانه ۱۸ هزار تن میوه و تره بار در بازارهای مشهد توزیع می‌ شود و این میزان هرسال نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش می‌یابد که نشان از موفقیت عملکردی شهرداری در تامین نیازهای شهروندان دارد.

 

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری مشهد ادامه داد: بازارهای میوه و تره‌بار با هدف پاسخگویی به نیاز شهروندان در مناطق کم برخوردار شهر ایجاد شده که خوشبختانه مورد استقبال آنان قرارگرفته است.

 

رضوی گفت: ۱۴ بازار میوه و تره‌بار و ۳۰ بازار ارزاق و دو بازار تخصصی پروتئین، در مناطق شهری مشهد به ارائه خدمت می‌پردازند.

 

وی دلیل استقبال شهروندان از بازارهای میوه و تره‌بار را عرضه اقلام تولید داخلی با قیمت مناسب به شهروندان عنوان و ادامه داد: در بازارهای شهرداری مشهد ۸۷ قلم کالا در فروشگاه‌ها به قیمت عمده‌فروشی و هفت‌قلم میوه و تره‌بار به قیمت میدان بار به خریداران عرضه می‌شود.

 

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری مشهد تصریح کرد: دسترسی راحت و آسان شهروندان به بازارهای میوه و تره‌بار و ارزاق، قیمت مناسب، زیر قیمت بازارهای دیگر و مرغوب بودن ازجمله دلایل استقبال شهروندان از بازارهای شهرداری مشهد است.

کد خبر 1146225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha