ساخت ۳۷هزار مسکن در مازندران نیازمند همراهی بخش خصوصی است

حسینی پور بابیان اینکه سیاست دولت سیزدهم هدف‌گذاری ساخت مسکن برای محرومان است،گفت: سهم استان مازندران ساخت ۳۷هزار مسکن است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» امروز(۱۹بهمن) در جلسه بررسی وضعیت مسکن که با حضور  «محمدحسن جابری انصاری» مشاور وزیر کشور در استانداری مازندران برگزار شد، توسعه اقتصادی را لازمه پیشرفت جامعه دانست و اظهار کرد: به‌رغم همه خدمات فراوانی که جمهوری اسلامی در طول انقلاب انجام داده است اما در حوزه اقتصادی موفق نبوده‌ایم؛ علت این عقب‌ماندگی این بوده که قاسم سلیمانی‌ها را موضوع اقتصاد نداشتیم.

 

استاندار مازندران بابیان اینکه سیاست دولت سیزدهم هدف‌گذاری ساخت مسکن برای محرومان است، افزود: هر دستگاهی باید خودش را در اجرای دستور رئیس‌جمهور محترم برای ساخت مسکن مسئول بداند.

 

وی، سهم استان مازندران را ساخت ۳۷هزار مسکن عنوان کرد و بهره‌مندی بخش خصوصی را در تحقق این دستور مهم دانست و گفت: البته باید زمینه ورود بخش خصوصی را به این پروژه فراهم کنیم.

 

حسینی پور افزود: این اقدام علاوه بر وظیفه اداری تکلیف دینی است؛ البته برای انجام این کار نباید نگاه بخشی نگری وجود داشته باشد.

 

وی بابیان اینکه طرح جهش تولید مسکن  ملی جز اساسی‌ترین برنامه‌های رئیس‌جمهور است و ما نیز موظف به اجرا هستیم، ادامه داد: باید جهت توسعه استان مازندران طرح تحول در سیستم اداری اجرا شود.

 

حسینی پور با تأکید بر اینکه برای انجام این کار جهادی عمل کنیم تا در ساخت مسکن پیشتاز از دیگر استان‌ها باشیم، به مدیران مربوطه تأکید کرد که تدابیری اتخاذ کنند چه مشوق‌هایی را می‌توانند به بخش خصوصی بدهند تا بخش خصوصی این کار را انجام دهد.

 

استاندار مازندران گفت: مسئله مسکن در استان باید ظرف چندجلسه به نتیجه برسد و تعیین تکلیف شود.

کد خبر 1146234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha