افتتاح ۱۳۰ واحد مسکونی روستایی در شهرستان مرزی مراوه تپه/ ساخت ۶۰۰ خانه روستایی آغاز شد

حسینی گفت: امروز ۱۳۰ واحد مسکونی در روستاهای شهرستان مرزی و محروم مراوه تپه با ۲۶ میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات پرداختی افتتاح شد.

«سیدمحمد حسینی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مراوه تپه اظهار کرد: همزمان با ایام دهه مبارک فجر 165 قطعه زمین مسکونی به مساحت 33 هزار متر مربع در شهرستان مراوه تپه واگذار شد.

 


مدیرکل بنیاد مسکن گلستان گفت: ارزش ریالی اراضی واگذار شده 6 میلیارد و 600 میلیون تومان است که به زوج های جوان، مستاجران، جوانان و واجدان شرایط واگذار می شود.

 

وی همچنین از آغاز عملیات عمرانی در برخی روستاهای این شهرستان خبر داد و افزود: 19 طرح و پروژه عمرانی روستایی با اعتبار 4 میلیارد و 800 میلیون تومان نیز در روستاهای شهرستان مرزی مراوه تپه آغاز شده است.

 

مدیرکل بنیاد مسکن استان ادامه داد: 10 طرح و پروژه عمرانی روستایی نیز در شهرستان مراوه تپه با اعتبار 2 میلیارد و 664 میلیون تومان افتتاح و به بهره برداری رسید.

 

وی با بیان اینکه در سال های اخیر درصد واحدهای مسکونی غیرمقاوم روستایی در استان کاهش پیدا کرده است، گفت: امروز همچنین عملیات اجرایی احداث 602 واحد مسکونی روستایی در شهرستان مراوه تپه با اعتبار 120 میلیارد و 400 میلیون تومان آغاز شد.

 

حسینی اعلام کرد: 130 واحد مسکونی روستایی نیز در شهرستان مراوه تپه با اعتبار 26 میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

 

وی گفت: همچنین چهار هزار و 379 مین واحد مقاوم سازی شده توسط بنیاد مسکن نیز در شهرستان مراوه تپه افتتاح شد.
 

 

کد خبر 1146258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha