دشمنان در تلاش برای بی اعتمادی مردم نسبت مسئولان هستند

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه پیروزی و عظمت انقلاب اسلامی در هیچ جای دنیا نیست، گفت: اکنون دشمنان در تلاش برای بی اعتماد کردن مردم نسبت به مسئولان هستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شیروان؛ «محمدرضا حسین نژاد» روز سه شنبه 19 بهمن ماه در جلسه شورای اداری شیروان با محوریت  افتتاح متمرکز پروژه های دهه فجر اظهار داشت: شخصیت و نوع مدیریت جهانی رهبری قابل تقدیر است و حرف اول را در جهان می زند و در دنیا وجود ندارد، هشت سال دفاع و ایستادگی مردم ایران در سایه ایمان، وحدت و رهبری بود.

 

 

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه دشمنان قبل انقلاب خودباوری را از ایران گرفته بودند خاطرنشان کرد: فساد دوره شاهنشاهی به برکت وجود امام و رهبری پشت سر گذاشته شد و امروز مردم حامی رهبری بوده، هستند و خواهند ماند و توطئه های دشمنان ناامید مانده است.

 

 

حسین نژاد اضافه کرد: اینک دشمنان قصد پرورش بی اعتمادی مردم نسبت به مسئولان را دارند در صورتیکه ایران پیشرفت های خوبی داشته و فرصت ها با سرعت عبور کرده که باید محکم و استوار به مسائلی که به ما محول شده انجام دهیم و آن قلمی که با اعتبار مردم در دست است قدر و فرصت آن را بدانیم.

 

 

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در خصوص مجوز فاضلاب شیروان گفت: اتمام این طرح باید حتما پیگیری شود و به دقت صورت گیرد و به سمتی حرکت کنیم که با اجرای یک سیستم حتی روستاها هم فاضلاب را از دست ندهند و حتی شهرهایی که ندارند صورت گیرد.

 

 

حسین نژاد با اشاره به دغدغه چندین ساله مردم برای امامزاده غیبی شیروان در بحث عمران و آبادانی افزود: اینک رسالت آن پیدا شده و اقدامات خوبی در عمران و آبادانی آن صورت گرفته و اگر همه متحد شوند شاهد توسعه و آبادانی اینگونه کارها خواهیم بود که در جهت اعتلای فرهنگی استان گام های خوبی صورت خواهد گرفت.

 

 

امام جمعه شیروان هم گفت: انقلاب اسلامی خدمات خوبی به ارمغان داشت و خدمت به بشریت بود و یک موهبت الهی است.

 

 

«حجت الاسلام حسین تکمیلی» اظهار داشت: انقلاب اسلامی مسیر پرافتخاری را طی می کند که آرزوی هزار ساله محقق شده است و خون شهیدان بسیاری ریخته شده که باید مسیر آرمان های انقلاب را بشناسیم.

 

 

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی در ابتدا یک انقلاب فرهنگی بود که قبل آن در دل مردم شکل گرفت و مردم دگرگون شدند و انقلاب فرهنگی را رقم زدند که باید اقدامات اثرگذار رقم بخورد چرا که مردم از گفتار درمانی خسته شده اند و باید عمل گرایی داشته باشیم تا اقدامات خوبی رقم بزنیم.

 

 

حجت الاسلام تکمیلی با بیان اینکه آسیب های اجتماعی نباید مغفول بماند اضافه کرد: مواد مخدر، بیکاری، حاشیه نشینی و طلاق جزو محورهای پردغدغه مقام رهبری است که برای حل آن تمام مسئولان را بسیج کردند.

 

 

کد خبر 1146267

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha