گرامی داشت ۲۲ بهمن تعطیل بردار نیست

حجت الاسلام خاضع ضمن تاکید بر اینکه گرامی داشت ۲۲ بهمن تعطیل بردار نیست، گفت: ولی با توجه به شرایط کرونایی جامعه امسال راهپیمایی این روز متفاوت تر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید جواد خاضع» امروز (۱۹ بهمن ماه) در نشست کمیته مراسم ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامی داشت این دهه پرشکوه، یاد و خاطره امام خمینی رضوان الله تعالی علیه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهدای انقلاب را گرامی داشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه، با اشاره به اینکه در آستانه یوم الله ۲۲ بهمن، روز تاریخی و فراموش نشدنی برای ملت ایران قرار داریم، گفت: در این روز حکومت منحوس بیش از پنجاه ساله پهلوی در ایران ریشه کن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جایگزین نظام مستبد، فاسد و پوسیده شاهنشاهی شد.

 

وی خاطرنشان کرد: روز ۲۲ بهمن، روز استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی اسلامی، روز پیروزی خون بر شمشیر، حق بر باطل و روز جشن ملی ما ایرانیان است.

حجت الاسلام خاضع با اشاره به اینکه این روز بزرگ مظهر اقتدار ملت بزرگ ایران است، افزود: برای زنده نگه داشتن روحیه انقلابی و تزریق روحیه امید و طراوت در جامعه 22 بهمن باید گرامی داشته شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هدف از برگزاری این نشست را برنامه ریزی برای یوم الله ۲۲ بهمن دانست و ادامه داد: هر ساله شاهد راهپیمایی به صورت دهها میلیونی مردم کشورمان بودیم، ولی متاسفانه در سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی راهپیمایی عظیم ملت ایران برگزار نشد و به شکل دیگری در قالب راهپیمایی خودرویی برگزار شد که در جای خود خلاقیت و نوآوری داشت و باعث استقبال مردم شد.

وی ضمن تاکید بر اینکه گرامی داشت 22 بهمن تعطیل بردار نیست، خاطرنشان کرد: ولی با توجه به شرایط کرونایی جامعه امسال راهپیمایی این روز متفاوت تر برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خاضع راهپیمایی بزرگ یوم الله ۲۲ بهمن را نشانه اقتدار و پشتوانه مردمی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و تاکید کرد: اصلی ترین سرمایه کشور و مولفه اصلی اقتدار ایران اسلامی، پشتوانه مردمی نظام است.

این مسئول و فعال فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن صحنه نمایش بصیرت، هوشیاری، اتحاد، همدلی و نشان دهنده توجه مردم به سرنوشت کشور خود و اعلام برائت و بیزاری از جبهه استکبار و دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

وی خاطرنشان کرد: هر اندازه که برنامه ریزی بهتر برای حضور باشکوه تر مردم در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن صورت گیرد و این مراسم باشکوه تر باشد، مایه دلگرمی و امید آفرینی برای دوستان نظام اسلامی در سراسر جهان خواهد بود و از طرفی مایه یاس و ناامیدی دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی ایران اسلامی بوده و توطئه ها و فتنه های دشمنان انقلاب اسلامی را خنثی می کند.

حجت الاسلام خاضع با بیان اینکه در آستانه چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و سقوط نظام فاسد و خائن شاهنشاهی قرار داریم، گفت: راهپیمایی عظیم مردم ما در این روز نشانه پیوند مستحکم مردم با انقلاب اسلامی و بیانگر مقاومت و ایستادگی مردم قهرمان ایران اسلامی در مقابل توطئه ها و تهدیدهای دشمنان انقلاب و حراست و حفاظت از استقلال کشور و منافع ملی در مسیر دستیابی به اهداف والای انقلاب اسلامی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد «تمدن سازی نوین اسلامی» را یکی از اهداف عظیم انقلاب اسلامی دانست و افزود: حضور مردم هر اندازه باشکوه تر باشد، انقلاب برای دستیابی به این اهداف والا مسیر خود را بهتر خواهد پیمود و زمینه سازی برای ظهور خورشید ولایت ( ارواحنا له الفدا) خواهد بود و امیدواریم این انقلاب مقدمه ای برای فرج مولا امام زمان (عج) باشد و پرچم این انقلاب با دستان مبارک رهبر عزیز و حکیم انقلاب به دست صاحب اصلی آن امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف برسد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته نخستین تجربه در زمینه راهپیمایی خودرویی را داشتیم که تجربه خوب و موفقی بود و با استقبال خوب خانواده‌ها همراه شد، گفت: امسال نیز به جهت شرایط کرونایی و اینکه حفظ سلامتی مردم از اولویت نخست محسوب می شود مراسم جشن ملی روز ۲۲ بهمن در سراسر استان مثل سایر نقاط کشور به صورت خودرویی و موتوری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام خاضع ضمن تاکید بر اطلاع‌رسانی لازم از طریق صدا و سیما و رسانه های مختلف، اظهار کرد: خانواده‌ها می توانند با تزیین خودروهای شخصی و حضور پررنگ‌تر و باشکوه تری نسبت به سال‌های گذشته حضور داشته باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد خواستار خواستار بحث ساماندهی خودروها، کنترل و تردد آنها، اتخاذ سیاست ها و محدودیت های ترافیکی و تامین امنیت راهپیمایی شد و گفت: پیش بینی امکانات لازم در زمینه اتفاقات غیر مترقبه در مسیر راهپیمایی، امدادرسانی خودرویی برای حوادث احتمالی مسیر راهپیمایی یک ضرورت است.

وی در ادامه، به مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهر یاسوج اشاره کرد و افزود: امسال نیز مانند سال گذشته راهپیمایی خودرویی از میدان جهاد آغاز به سمت بلوار شهید مطهری، میدان هفتم تیر، خیابان آیت‌الله طالقانی، خیابان جمهوری اسلامی و میدان امام حسین علیه السلام محل تجمع راهپیمایان خواهد بود.

حجت الاسلام خاضع با بیان اینکه مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در مرکز استان (شهر یاسوج) ساعت ۱۰ صبح آغاز خواهد شد و زمان و مکان راهپیمایی در سایر شهرستان ها نیز با هماهنگی روزهای آینده ابلاغ خواهد شد، یادآور شد: برنامه نورافشانی در شب ۲۲ بهمن در تپه نور شهدا شهدا را خواهیم داشت که توسط نیروی انتظامی استان انجام می‌گیرد، ضمن اینکه بانگ تکبیر از ماذنه های مساجد و پشت بام ها از نهادهای فعال در مساجد استان مورد انتظار است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرودهای انقلابی نیز در میدان هفت تیر از طریق سیستم صوتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان پخش خواهد شد.

کد خبر 1146292

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha