تلاش  پرسنل پدافند هوایی شهید ظرافتی تامین امنیت آسمان و درکنار مردم بود است

مولا با تاکید براینکه پرسنل پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر علاوه برای تأمین امنیت آسمان، در راستای منویات رهبری در طرح‌های مردم یاری کمک‌های زیادی انجام دادند، گفت: در ایام کرونایی نیز تهیه بسته های معیشتی و واکسینه کردن مردم را عهده دار شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «رحمت الله مولا» امروز(۱۹بهمن) در نشست پرسنل نیروی هوایی ارتش بابلسر با حجت الاسلام والمسلمین «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن تبریک به مناسبت دهه فجر و سالروز پیوستن همافران نیوری هوایی به جریان انقلاب اسلامی با بیان اینکه از زمانی که ارتش و نیروی هوایی در خدمت مردم قرار گرفت، شاهد دستاوردهای خوبی در دوران پیروزی انقلاب اسلامی بوده ایم، اظهار کرد: انقلاب اسلامی پناه و ملجائی برای ملت‌های مظلوم و مسلمانان جهان است.

 

فرمانده پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر با بیان اینکه به رهبری امام راحل نظام اسلامی عدالت محور با شعار مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم شکل گرفته، افزود: درایت امام راحل موجب شد که دشمنان مقابل انقلاب اسلامی احساس ناامنی کنند.

 

وی با بیان اینکه نیروی هوایی از اوایل انقلاب همراه انقلاب بوده، بیان کرد: پدافند هوایی با توجه به هوشمندی رهبر معظم انقلاب اسلامی از مجموعه نیروی هوایی جدا شده و در کنار سایر همرزمان خود به عنوان یک ید واحد در دفاع از امنیت آسمان فعالیت می کنند.

 

مولا با بیان اینکه پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر تنها پدافند هوایی استان مازندران است که امنیت هوایی این استان را تامین می کند،‌افزود: پرسنل این پدافند همانند همافران نیروی هوایی در دوران انقلاب پای بند انقلاب است.

 

وی با اشاره به ۴۸هزار شهید نیوری هوایی ارتش، اظهار کرد:نیروی هوایی در هشت سال دفاع مقدس نیز تلاش و جانفشانی خوبی به خرج داده است و علاوه براین در عرصه‌های میدانی پس از دوران دفاع مقدس نیز پابه پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است.

 

مولا با تاکید براینکه پرسنل پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر علاوه برای تأمین امنیت در حوزه پدافند هوایی، منویات رهبری را سرلوحه قرار دادند و در طرح‌های مردم یاری از جمله سیل، کمک‌های زیادی انجام دادند، افزود: در بحث شیوع کرونا از تهیه و توزیع بسته های معیشتی و واکسینه کردن مردم و... وارد عمل شدند.

 

وی یادآورشد: پرسنل پدافند هوایی شهید ظرافتی بابلسر در جهت ریشه کنی کرونا ۴۰ هزار دز واکسن به مردم شریف بابلسر تزریق کردند.

کد خبر 1146298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha