بالغ بر ۳۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه «امام خمینی (ره)» زندان مرکزی شیراز موجود است

رضایی دانا گفت: کتابخانه مشارکتی «امام خمینی (ره)» زندان مرکزی شیراز در تمامی زمینه ها از کتابخانه های بزرگ در سطح زندان های کشور به شمار می رود و از حدود ۳۰ هزار جلد کتاب برخوردار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «روح الله رضایی دانا» امروز (سه شنبه 19 بهمن) با تاکید بر کتاب و کتابخوانی در اصلاح و تربیت زندانیان اظهار کرد: کتابخانه مشارکتی «امام خمینی (ره)» با برخورداری از بیش از 30 هزار جلد کتاب در زندان مرکزی شیراز با هدف ایجاد زمینه کتابخوانی برای زندانیان ایجاد شده است.

 

مدیر زندان مرکزی شیراز افزود: محتوای این کتب شامل تاریخ و جغرافیا و علوم وابسته، کتاب های مذهبی، رمان، علمی، فلسفه و روانشناسی، علوم طبیعی و کتاب های آموزشی، ادبیات و مجلات است.

 

وی اضافه کرد: کتابخانه مشارکتی «امام خمینی (ره)» در تمامی زمینه ها از کتابخانه های بزرگ در سطح زندان های کشور به شمار می رود و با اقدامات اداره فرهنگی تربیتی زندان یک هزار و 645 کتاب وارد این کتابخانه شده است.

 

رضایی دانا اعلام کرد: 682 جلد کتاب و مجله نیز توسط نهاد کتابخانه های استان اهدا شده و حدود یک هزار و 166 جلد کتاب و مجله نیز توسط مجمع خیرین به‌روزرسانی شده است.

 

وی با اشاره به اجرای فعالیت های فرهنگی و ارتقای تعداد کتاب ها در زندان مرکزی شیراز تصریح کرد: به جز کتابخانه مرکزی زندان، در اندرزگاه ها نیز کتابخانه های بسیار خوبی برای استفاده زندانیان تهیه شده و بیشترین استقبال زندانیان از کتب تاریخی، مذهبی، رمان و ادبیات است.

 

کد خبر 1146300

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha