افزایش دانش عمومی مردم رشد مکتب انبیا را به همراه دارد/ ایستادگی در برابر قدرت ها با پیروزی انقلاب

آیت الله طباطبایی نژاد با اشاره به درک صحیح از مبانی دینی گفت: افزایش دانش عمومی مردم در هر جامعه ای رشد مکتب انبیا را به همراه دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، آیت الله «سید یوسف طباطبایی نژاد« در نشست با جمعی از فرماندهان و خلبانان پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان به مناسبت 19 بهمن روز نیروی هوایی اظهارداشت: افزایش سطح آگاهی و دانش مردم جامعه در دریافت واقعی معارف دینی موثر است و باید در این زمینه کار شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان افزود: افزایش دانش عمومی مردم در هر جامعه ای رشد مکتب انبیا را به همراه دارد که سبب درک بهتر و صحیح از دین و جلوگیری از تفرقه و مقاومت در برابر دستورات می شود.

 

وی با اشاره به روحیه معنوی و تدین نیروهای مسلح ایران گفت: بیعت خلبانان نیروی هوایی ارتش طاغوت با بنیانگذار انقلاب نشان از روحیه ارزشی آن ها است و این اتفاقکمر دشمن را شکست.

آیت الله طباطبایی نژاد ادامه داد: روحیه معنوی و اعتقادی در بین نیروهای ارتش از قبل انقلاب تاکنون وجود داشته و همواره در این خصوص اقدام شده است.

 

وی نقش اثرگذار گرایش نیروی هوایی به انقلاب و رسیدن حضور رهبر کبیر انقلاب اسلامی را مایه افتخار جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و اذعان داشت: استکبار جهانی در چنین موقعی دیگر توان خود را از دست داد و نیروی هوایی ارتش سهم خود را نسبت به انقلاب با آن حرکت در دوران پس از آن ایفا کرد.

 

*ایستادگی در برابر قدرت ها با پیروزی انقلاب

 

عضو مجلس خبرگان رهبری به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران و پیروزی در برابر طاغوت اشاره کرد و اذعان داشت: جمهوری اسلامی دستاوردهای زیادی را در درون کشور داشته و در عرصه بین المللی با ایجاد بیداری اسلامی و مدل موفق برگرفته از مکتب اسلامی باعث گسترش استقلال طلبی شده است.

 

وی اضافه کرد: ایستادگی در برابر قدرت های ظالم جهان از دستاوردهای نظام بوده و این عزت طلبی امروز هم وجود دارد و قدرت پوشالی دشمن نتوانسته به اهدافش برسد.

 

آیت الله طباطبایی نژاد خودکفایی نظامی و استقلال در بخش های مدیریتی و توسعه خدمت رسانی به مردم را از دستاوردهای نظام در 43 سال گذشته بیان کرد.

کد خبر 1146327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha