دهه فجر، تبلور ایمان و غیرت دینی ملت بزرگ ایران است

عضو مجلس خبرگان رهبری، دهه مبارک فجر را تبلور ایمان و غیرت دینی ملت بزرگ ایران برشمرد.

آیت الله سید احمد حسینی خراسانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قم ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ایام الله دهه مبارک فجر، برای ملت ما یادآور خاطراتی از جنس همدلی و همزبانی، همدردی و همصدایی در مقابله با رژیم ستمشاهی پهلوی است.

 

عضو فقهای شورای نگهبان افزود: در آن ایام، ما به وضوح معجزه بزرگ ایمان، وحدت و همراهی با رهبری نهضت را مشاهده می کردیم و این که ملت مسلمان ما چگونه با هدایت امام راحل توانست نسخه 2500 سال سیستم پادشاهی را در این کشور بپیچد.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری،در ادامه تصریح کرد: دهه مبارک فجر تبلور ایمان و غیرت دینی ملت بزرگ ایران است.

 

عضو فقهای شورای نگهبان همچنین گفت: صلابت ملت انقلابی ایران و همراهی و تبعیت از ولی فقیه، نشان داد که جامعه ما از چه سطح آگاهی و بصیرت ولایی برخوردار است و به لطف الهی با این روحیه و بینش چگونه توانست بر دژخیمان پهلوی غلبه نماید.

 

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و مدافع میهن اضافه کرد: امروز هم ما برای غلبه بر دشمنان و دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی باید با همین روحیه انقلابی و بصیرت دینی عمل کنیم و همواره تابع بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به عنوان سکاندار این انقلاب باشیم.

 

کد خبر 1146378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha