۵۰۰ بسته معیشتی در بشرویه توزیع شد

مسئول بسیج سازندگی بشرویه گفت: در راستای رزمایش کمک های مومنانه ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال بین خانواده های نیازمند این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر توزیع شد.

«علی اصغر رجبی مقدم» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: بسیج سازندگی شهرستان بشرویه جهت بزرگداشت ایام الله دهه مبارک فجر اجرای برنامه های مختلفی را در دستور کار خود قرار داده است.

 

مسئول بسیج سازندگی بشرویه با اشاره به اعزام گروه های جهادی گفت: تعدادی از گروه های جهادی به روستاهای این شهرستان جهت ارائه خدمات دامپزشکی، فنی مهندسی و عمرانی طی دهه مبارک فجر اعزام شده اند.

 

وی به اجرای رزمایش کمک های مومنانه در بشرویه اشاره کرد و افزود: در راستای اجرای این رزمایش به مناسبت دهه مبارک فجر بحث توزیع 500 بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و 750 میلیون ریال در دستور کار قرار گرفت.

 

رجبی مقدم در ادامه عنوان داشت: این بسته های معیشتی شامل اقلام ضروری از جمله برنج، مرغ، عدس و لپه بوده است که بین 500 خانوار نیازمند در این شهرستان به مناسبت دهه مبارک فجر توزیع شد.

 

مسئول بسیج سازندگی بشرویه گفت: طی دهه مبارک فجر عملیات احیا و مرمت سازی قنات روستای خانیک با اعتباری بالغ بر 85 میلیون تومان آغاز می شود و در 15 اسفند به بهره داری خواهد رسید و 30 خانوار از مزایا و برکات این قنات بهره مند خواهند شد.

کد خبر 1146404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha