شیروانی ها در مصرف گاز صرفه جویی کردند

مدیر شرکت گاز شیروان گفت: شیروانی ها در مصرف گاز صرفه جویی کردند و گاز مصرفی آنان کاهش یافت.

«خداوردی اکبرزاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: در صورت رعایت و صرفه جویی یک مترمکعب گاز برای هر خانوار طی شبانه روز قادر خواهیم بود سهمیه بیشتری به نیروگاه بدهیم و کمک بزرگی به صنایع در این فصل سال داشته باشیم.

 

مدیر شرکت گاز شیروان عنوان کرد: به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد، مصرف گاز خانگی در این شهرستان نسبت به دو روز گذشته ۱۶ درصد کاهش داشته است.

 

اکبرزاده خاطرنشان کرد: در ۴۸ ساعت گذشته، مصرف شبانه روز گاز در این شهرستان به یک میلیون و ۱۷۰ هزار مترمکعب رسید که پیش از این یک میلیون و ۲۸۰ هزارمتر مکعب بود.

 

وی تعداد مشترکان گاز خانگی شهری و روستایی شیروان را ۶۱ هزار متر مکعب عنوان کرد و افزود: با توجه به فصل سرما و افزایش مصرف گاز، انتظار می‌رود که مشترکان در مصرف گاز صرفه جویی داشته باشند تا همه آحاد مختلف جامعه در اقصی نقاط بتوانند از این نعمت خدادادی استفاده بهینه کنند.

 

اکبرزاده با بیان اینکه سوخت کارخانه قند و نیروگاه سیکل ترکیبی این شهرستان از ایستگاه سراسری تامین می شود، اظهارکرد: با کم کردن دمای خانه و پوشیدن لباس گرم می‌توانید در مصرف گاز صرفه‌جویی قابل توجهی کنید؛ یعنی با کم کردن فقط یک درجه از دمای خانه، می‌توانید هزینه‌هایی را که صرف گرمایش منزل می‌شود تا پنج درصد کاهش دهید.

 

مدیر شرکت گاز شیروان گفت: شرکت گاز شیروان ۶۱ هزار مشترک شهری و روستایی دارد که از این تعداد ۴۰ هزار مشترک شهری و ۲۱ هزار  مشترک روستایی هستند.

 

به گفته وی همچنین ۹۹ مشترک این شهرستان واحدهای صنعتی و تولیدی مثل گلخانه و مرغداری ها هستند.

 

 

کد خبر 1146405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha