میزبانی کانون پیامبر اعظم(ص) مسجدالنبی شهرکرد از نشست تبیینی دهه فجر

هشتمین نشست تبیینی کمیته مساجد با موضوع ثمرات و برکات انقلاب اسلامی توسط فعالان کانون فرهنگی هنری «پیامبر اعظم(ص)» در مسجد النبی شهرکرد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، هشتمین نشست تبیینی کمیته مساجد با موضوع ثمرات و برکات انقلاب اسلامی توسط فعالان کانون فرهنگی هنری «پیامبر اعظم(ص)» در مسجد النبی شهرکرد برگزار شد.

 

نشست های تبیینی دهه فجر با عنوان محوری «۱۰ شب، ۱۰ مسجد» در ایام الله دهه فجر در مساجد شاخص شهرکرد با حضور فعالان فرهنگی و عموم مردم برگزار می شود.

 

هشتمین نشست این سری برنامه ها در مسجدالنبی شهرکرد با شعرخوانی انقلابی، برگزاری مسابقه فرهنگی، سخنرانی و اهدای جوایز به نفرات برتر همراه بود.

 

«محمدحسن شریفی» از انقلابیون و رزمندگان دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری در این نشست تبیینی با بیان اینکه دشمنان در سال های پیش از انقلاب فشارهای بسیاری به مردم و علما وارد می کردند، گفت: مزدوران پهلوی بسیاری از علمای شاخص را به شهرهای دورافتاده تبعید می کردند تا تاثیر آن ها را بکاهند.

 

وی با اشاره به پیشرفت های قابل توجه ایران در سال های بعد از انقلاب، افزود: امروز ایران اسلامی در فناوری ها و علوم متعدد رتبه های بالای جهانی دارد در حالی که پیش از انقلاب وابسته به بیگانگان بود.

 

شریفی با بیان اینکه این پیشرفت ها در همین شرایط تحریم و فشارهای اقتصادی محقق شده است، اظهار کرد: این نتیجه باور به جوانان و توانمندی های داخلی است که امروز دشمنان جرات هیچ اقدامی علیه ایران ندارند.

 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی نباید به دست نااهلان بیفتد، تصریح کرد: تفکر وابستگی به بیگانگان هرگز نتیجه نداده و هر موقع به دانش جوانان داخلی اعتماد کردیم شاهد پیشرفت های بسیاری بوده ایم.

 

کد خبر 1146413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha