۴۰ نفر به مشهد مقدس طی دهه مبارک فجر اعزام می شوند

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر ۴۰ نفر از اعضا و اهالی این روستا به مدت سه روز به مشهدمقدس توسط این کانون اعزام می شوند.

«غلام عباس انوری» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه جهت بزرگداشت دهه مبارک فجر برنامه های مختلفی از جمله فضاسازی و آذین بندی روستا را در دستور کار داشته است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه در ادامه گفت: گلباران و غبارروبی مزار شهدا و برگزاری نشست های بصیرتی و دیدار با خانواده شهدا از برنامه های کانون طی دهه مبارک فجر بوده است.

 

وی با اشاره اجرای اردوی زیارتی مشهدمقدس عنوان کرد: به مناسبت دهه مبارک فجر این کانون در نظر دارد تا یک اردوی زیارتی به مشهدمقدس برای اعضا و مردم این روستا برگزار کند.

 

انوری ادامه داد: این اردوی زیارتی سه روزه خواهد بود و 40 نفر در این راستا توسط کانون به مشهدمقدس به صورت رایگان اعزام خواهند شد تنها هزینه بیمه و کرایه از علاقمندان دریافت می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مطهری روستای افین زیرکوه در پایان گفت: برگزاری جشن انقلاب نیز در دستور کار این کانون قرار دارد و به دنبال برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی در این کانون هستیم.

کد خبر 1146414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha