راهپیمایی ۲۲ بهمن در زنجان، خودرویی شد

حجت‌الاسلام ناصر با بیان اینکه راهپیمایی امسال به صورت خودرویی برگزار خواهد شد، گفت: مسیر راهپیمایی از میدان جهاد تا بلوار اشراق پیش بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به علت شیوع سویه جدید کرونا و رعایت حداکثری دستور العمل‌های بهداشتی، راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی لغو شد.

 

حجت الاسلام علی ناصر با بیان اینکه یوم الله ۲۲ بهمن فرصتی مناسب و مغتنم برای نمایش وحدت و انسجام ملی است، گفت: انقلاب اسلامی ایران  به رهبری بنیانگذار و معمار کبیر آن حضرت امام خمینی (ره) یک تحول عظیم فرهنگی با الهام از حرکت پیامبران الهی در راستای بیداری و آگاهی ملت‌های ستم کشیده برای رهایی از زنجیر استبداد و بیداد طاغوت زمان بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در این چهار دهه اتفاقات بزرگی در کشور رخ داده که باید به طور درست و هنری انعکاس پیدا کند، افزود: بنا بر این بود که راهپیمایی ۲۲ بهمن برگزار شود، اما به خاطر قرمز شدن شرایط این راهپیمایی لغو شده است.

 

ناصر با بیان اینکه راهپیمایی امسال به صورت خودرویی برگزار خواهد شد، اضافه کرد: مسیر راهپیمایی از میدان جهاد تا بلوار اشراق پیش بینی شده است.

 

وی افزود: علاوه بر راهپیمایی ۲۲ بهمن، همه برنامه‌های جانبی از جمله نمایشگاه و موکب‌ها نیز لغو شده است.

کد خبر 1146433

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha