برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان ملایر

فارسی گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن و آئین گرامیداشت روز ملی ملایر و بزرگداشت آیت الله میرشاهولد در این شهرستان برگزار می‌شود.

 «حسبن فارسی» در گفت‌ وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: امسال برنامه های مختلی در ایام دهه فجر در سطح شهرستان ملایر در حال برگزاری اسیت که این برنامه ها شامل برنامه های فرهنگی ، مذهبی، افتتتاح طرح های مختلف و... است که با همکاری ادارات ونهادها و به صورت مردمی در حال برگزاری است

 سرپرست فرمانداری ویژه ملایر به برگزاری مراسم بزرگداشت آیت‌الله میرشاهولد و روز ملی ملایر اشاره کرد و افزود: ایمن مراسم   باید باشکوه خاص و در خور شان و جایگاه آیت‌الله میرشاهولد رهبر مبارزات انقلابی مردم ملایر و ۱۲ شهید انقلاب این شهرستان برگزار شود.

وی اضافه کرد: این مراسم روز پنجشنبه ۲۱ بهمن ساعت ۱۰.۳۰ در مسجد جامع ملایر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

 وی در ادامه به برگزاری راهپیمایی 22 بهمن امسال در ملایر اشاره کرد و افزود: راهپیمایی ۲۲ بهمن فرصت مغتنمی برای نمایش انسجام ملی و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان نظام است.

 وی گفت:  مراسم  باشکوه راهپیمایی  22 بهمن امسال  و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و تمهیدات لازم برای مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن اندیشیده شده است.

فارسی اضافه کرد: طبق اعلام ستاد ملی کرونا، مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای با وضعیت نارنجی و زرد برگزار می‌شود و فقط در شهرهای با وضعیت قرمز به صورت خودرویی برگزار خواهد شد.

سرپرست فرمانداری ویژه ملایر تصریح کرد: در این راستا مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرستان ملایر از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه از محل میدان امام حسین(ع) آغاز و به مسجد جامع و برگزاری نماز جمعه ختم خواهد شد  که تمامی موارد امنیتی و ترافیکی و به ویژه نظم مراسم باید به نحو مطلوبی اعمال شود.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن ملایر در وضعیت نارنجی کرونا، مراسم‌ها با ۲۰ درصد ظرفیت و در کوتاهترین زمان ممکن با رعایت کامل موارد بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک و لوازم بهداشتی برگزار می‌شود.

 فارسی تصریح کرد: امسال برنامه‌های ویژه‌ و خلاقانه‌ای از سوی اداره ورزش و جوانان برای مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن طراحی شده که از هم اکنون باید تدابیر لازم و برقراری نظم و امنیت آن اندیشیده شود.

 

کد خبر 1146443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha