رژه خودرویی در شهرهای قرمز و نارنجی / حجت الاسلام «میرتاج الدینی» سخنران ویژه ۲۲ بهمن اردبیل

حجت الاسلام باقری گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی به صورت رژه خودرویی همچون سال قبل و در شهرهای با وضعیت زرد و آبی نیز به صورت حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهد بود.

حجت الاسلام «حسن باقری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: حجت الاسلام «سید محمدرضا میرتاج الدینی» نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی سخنران ویژه 22 بهمن در شهر اردبیل خواهند بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: متاسفانه با افزایش شیوع بیماری کرونا در سطح جامعه برپایی راهپیمایی 22 بهمن به حضوری مقدور نخواهند بود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: راهپیمایی 22 بهمن در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی به صورت رژه خودرویی همچون سال قبل و در شهرهای با وضعیت زرد و آبی نیز به صورت حضوری خواهد بود.

 

حجت الاسلام باقری خاطر نشان کرد: رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و فاصله اجتماعی ضروری است و طبق بیانات مقام معظم رهبری از عموم مردم دعوت می شود تا دستورالعمل های بهداشتی را به خوبی رعایت کنند.

 

وی اعلام داشت: استقبال عموم مردم استان اردبیل از برنامه های و جشن های انقلاب بی نظیر بود و این برنامه های فرهنگی و هنری برای تجدید میثاق با آرمان های انقلاب، امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و شهدا بود.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان افزود: از دیگر برنامه های روز 22 بهمن تکبیر «الله اکبر» نیز همچون سال های قبل در استان اردبیل طنین انداز خواهد شد.

 

کد خبر 1146469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha