دوره طرح «ولایت» در تقویت روحیه معنوی دانشجویان نقش موثری دارد

حجت الاسلام ایوب زاده گفت: دوره طرح «ولایت» از مهمترین و اثرگذارترین فعالیت ‌های بسیج دانشجویی است و در تقویت روحیه معنوی دانشجویان نقش موثری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «مجتبی ایوب زاده»، امروز (چهارشنبه 20 بهمن) در جمع فراگیران دوره طرح «ولایت» کشوری که به میزبانی بسیج دانشجویی فارس برگزار شد، گفت: برای آگاه سازی جامعه نسبت به توطئه ‌های دشمنان باید راه و اندیشه امامین انقلاب اسلامی ترویج داده شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه فجر فارس افزود: دوره طرح «ولایت» از مهمترین و اثرگذارترین فعالیت ‌های بسیج دانشجویی است و در تقویت روحیه معنوی دانشجویان نقش موثری دارد.

وی اضافه کرد: دوره طرح «ولایت» موجب آشنایی بیشتر دانشجویان با اندیشه ناب اسلامی می شود و راه مطلوبی برای ترویج اندیشه امامین انقلاب اسلامی است.

حجت الاسلام ایوب زاده تصریح کرد: آشنایی بیشتر دانشجویان با اندیشه ناب اسلامی، راه و اندیشه امامین انقلاب اسلامی، سیره نظری و عملی ائمه معصومین (س) در بعد اخلاقی و تربیتی، آشنایی بیشتر دانشجویان با تهاجم فرهنگی دشمن و آگاهی از توطئه‌ های دشمنان نظام نقش موثری دارد.

وی ادامه داد: دانشگاه از سنگرهای مهم انقلاب اسلامی و کارخانه انسان سازی و تربیت نسل های آینده کشور است که نقش موثری در تامین نیروی انسانی مورد نیاز انقلاب اسلامی دارد.

حجت الاسلام ایوب زاده گفت: انجام فعالیت‌ های تشکیلاتی بستر مناسبی برای تمرین و تلاش همراه با اخلاص، معنویت، توکل و تقوا ایجاد می کند.

کد خبر 1146488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha