واگذاری ۳۰ هزار هکتار از املاک بنیاد علوی به مردم گلستان/ روند واگذاری ها تسریع شود

فتاح با اشاره به واگذاری بیش از ۳۰ هزار هکتار از املاک غصب شده توسط پهلوی به مردم استان گلستان بر تسریع روند واگذاری اسناد این املاک تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «پرویز فتاح» امروز (چهارشنبه ۲۰ بهمن) در مراسم اهدای اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم گلستان اظهار کرد: بالاترین تعداد و وسعت واگذاری های املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم در استان گلستان اتفاق افتاده است.

 

رئیس بنیاد مستضعفان گفت: آمار بسیار خوبی از واگذاری های این املاک به مردم در استان گلستان ارائه شده که بیش از ۶۳ هزار فقره به مساحت ۳۰ هزار هکتار است که تقریبا به صورت رایگان به مردم واگذار شده است.

 

وی با تاکید بر تسریع روند واگذاری ها در استان گلستان پیشنهاد داد: استاندار گلستان در این زمینه به عنوان محور قرار بگیرد تا واگذاری های این املاک در این استان به اتمام برسد. اگر بتوانیم این واگذاری ها را در گلستان به اتمام برسانیم می توانیم بقیه استان ها را خیلی زود جمع کنیم.

 

فتاح خاطرنشان کرد: خاندان پهلوی قباله گلستان را به نام خود زده بودند اما انقلاب امام و قدرت امام خمینی (ره) بود که توانست این وضعیت را برگرداند و بخش زیادی از این املاک امروز به برکت انقلاب اسلامی به مردم واگذار شده است.

 

وی گفت: وظیفه داریم حق را به حق دار برگردانیم و این همان وصیت امام و روح انقلاب اسلامی بوده که عملی شده است.

 

کد خبر 1146501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha