۳۸ پروژه در رودبار جنوب افتتاح شد/ توزیع ۲۰ سری جهیزیه

حسین معروفی گفت: امروز در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی ۳۸ پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در رودبار جنوب به بهره برداری رسید و همچنین ۲۰ سری جهیزیه به خانواده های نیازمند اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۰ بهمن ماه هم زمان با ایام الله دهه فجر، پروژه های محرومیت زدایی در رودبار جنوب افتتاح شد.

«حسین معروفی» در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی، گفت: ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب و پایداری نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه هوشمندی ملت بزرگ ایران در حفاظت و حراست از انقلاب اسلامی است که مایه عزت و شرف جهان اسلام و ملت بزرگ ما است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان بیان کرد: خدا را شاکریم که با ما توفیق داد و همچنان توفیق می‌دهد تا بتوانیم در حکومت اسلامی برای مردمان، نجیب، مومن و خوبمان نوکری کنیم و این توفیق بسیار بزرگ، باقیات صالحات و صدقه جاریه ای برای ما در این نظام الهی و اسلامی است.

وی افزود: خدمت به مردمان بی توقعی که مستحکم پای دین و انقلاب اسلامی ایستاده اند مخصوصا مردم جنوب استان و مردم رودبار جنوب که به خوبی در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی برگ پیروزی، سربلندی و عزت را در دفتر افتخارات خودشان ثبت کردند و مایه افتخار و بزرگی  ایران هستند.

معروفی ابراز کرد: امروز در ایام الله پیروزی انقلاب اسلامی ۳۸ پروژه با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان در رودبار جنوب به بهره برداری رسید و همچنین ۲۰ سری جهیزیه به خانواده های نیازمند اهدا شد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: امروز ساختمان ناحیه مقاومت بسیج رودبار جنوب با زیربنای ۴۰۰ متر مربع و با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تکمیل و به بهره برداری رسید.

وی اظهار کرد: پروژه مسکن مددجو یان که به صورت مشارکتی سپاه پاسداران و کمیته امداد امام خمینی ( ره) انجام شده که امروز در این راستا ۳۰ واحد مسکن با اعتبار قریب ۷ میلیارد تومان تحویل مددجویان شد.

معروفی عنوان کرد: پایگاه های مقاومت بسیج نیز در سه منطقه نیاز با اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: پروژه آبرسانی به ۴ روستای فاقد آب آشامیدنی نیز با اعتبار تقریبی ۲ میلیارد تومان به بهره برداری رسید و همچنین ۲۰ سری جهیزیه با ارزش ۸۰۰ میلیون تومان به نیازمندان اهدا شد.

وی یادآور شد: تامین آب آشامیدنی، بهداشت، اشتغال، ترمیم، ساخت و تکمیل مسکن محرومین از اولویت های اول تا چهارم ما هستند که به طور جدی دنبال می شوند.

معروفی با یادآوری خسارات سیل اخیر در جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: دولت محکم پای کار جبران خسارات ناشی از سیل اخیر ایستاده و است و با دستور آیت الله رئیسی رئیس جمهوری، وزیر کشور و پیگیری استاندار و مسئولین اجرایی، مشکلات مردم حل می شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این که ما به عنوان سپاه پاسداران در کنار مردم و مسئولین برای حل مشکلات آنها، کمک می کنیم، ابراز کرد: اولویت ها مشخص شده است، احداث سیل بند اصلی، ترمیم جاده ها و پل ها، تقویت، بازسازی و اصلاح سیل بندهای تخریب شده در دستور کار قرار دارد و در همین راستا دستگاه های مهندسی فعال هستند.

وی اضافه کرد: امیدواریم با هماهنگی کلیه مسئولین استان، مجموعه های جهادی انقلابی و مسئولین محلی بخش از مشکلات مردم مناطق سیل زده رفع شود.

معروفی عنوان کرد: اجرای طرح کمک مومنانه نیز در قالب قرارگاه جهادی و با توجه به فرمان و دستور مقام معظم رهبری به قوت خود باقی است، که در دهه فجر، هفته پاسدار و عید نوروز اجرا می شود و به فرمان رهبری همواره در کنار مردم هستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با یادآوری سفر آیت الله رئیسی و وزیر کشور به جنوب کرمان، خاطرنشان کرد: مردم جنوب کرمان، بزرگ و نجیب هستند و علی رغم مشکلات فراوان ناشی از سیل اما خواسته های خود را با متانت بیان کردند که این امر برای رئیس جمهوری و وزیر کشور عجیب بود.

وی ضمن تشکر از مسئولین محلی، گروه های جهادی و نهادها در کمک به سیل زدگان، ساخت مسکن محرومین و آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی، گفت: نگاه مسئولین به مردم باید نگاه نوکری باشد چرا که نوکری مردم به دستور دین عبادت است.

معروفی در خاتمه از راه اندازی قرارگاه ساماندهی سپاه با اولویت محرومیت زدایی در جنوب کرمان خبر داد و گفت: امیدواریم در بازه زمانی  ۲ تا ۳ ساله با همراهی مردم و مسئولین بتوانیم اقدامات موثری در منطقه انجام دهیم.

کد خبر 1146514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha