راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار مردم ایران است 

حجت الاسلام ابراهیمیان با اعلام فعالیت ۲۵ کمیته به مناسبت دهه فجر گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار مردم ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام ابراهیمیان» طی نشست خبری که چهارشنبه ۲۰ بهمن در سازمان تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد گفت: راهپیمایی ۲۲ بهمن نمایش اقتدار مردم ایران است.

 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز افزود: مسیرهای راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال جاری با توجه به وضعیت کرونا به صورت خودرویی است.

 

 

وی با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد:مسیرهایی راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به مصلی نمازجمعه کرج منتهی می شود.

 

به گفته وی، سخنران سالروز پیروزی انقلاب اسلامی روز ۲۲ بهمن سردار حیدرنیا، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) است که پس از آن نماز جمعه اقامه می شود.

 

ابراهیمیان به ضرورت رعایت شرایط کرونا اشاره کرد و ادامه داد: ضروری است شهروندان با الزام خود و توجه به دستورات ستاد ملی کرونا عمل کنند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: تمهیدات ویژه ای در جریان مسیر راهچیمایی ۲۲ بهمن برای مردم در نظر گرفته شده است که شامل برپایی مسابقات طراحی و نقاشی، مسابقه در بحث جهاد تبیین با موضوع مقایسه عالمانه ایران اسلامی است. 

 

کد خبر 1146531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha