مددجویان مستمری بگیر بهزیستی  از معافیت قبوض آب، برق و گاز برخوردار می شوند

مدیر کل بهزیستی استان ایلام با اشاره به ابلاغ دستورالعمل تخفیف یا معافیت قبوض اب، برق و گاز ویژه جامعه هدف از سوی بهزیستی کشور به این اداره کل در هفته جاری گفت: مددجویان برای بهره مندی از این خدمت به مراکز مثبت زندگی مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «زهرا همتی» در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد: در این مرحله  مددجویان مستمری بگیر تحت پوشش سازمان که دارای پرونده الکترونیکی در سامانه ( + زندگی) می باشند، جامعه هدف این طرح خواهند بود.

 

وی یادآور شد: بر اساس این ابلاغیه، تخفیف یا معافیت در پرداخت قبوض برای مددجویان غیر مستمری بگیر در مراحل بعدی قابل انجام است و اطلاع رسانی در این زمینه پس از ابلاغ بهزیستی کشور  انجام خواهد شد.

 

همتی بیان کرد: این اقدام برای بهبود معیشت مددجویان صورت می گیرد و معاونت راهبری و توسعه  خدمات بهزیستی ( + زندگی ) عهده دار انجام این خدمت خداپسندانه به مددجویان سازمان در سطح کشور شده است.

 

مدیر کل بهزیستی ایلام با اشاره به فعالیت  ۴۵ مرکز مثبت زندگی این اداره کل در استان گفت:  مددجویان مستمری بگیر با مراجعه به این مراکز در سراسر استان برای بهره مندی از این خدمت اقدام کنند.

 

وی تصریح کرد:  به کلیه مراکز مثبت زندگی در کلیه شهرستان ها اعلام شده که به صورت هماهنگ نسبت به جمع آوری اطلاعات مددجویان در بازه زمانی 10 روزه اقدام کنند.

 

همتی یادآور شد: در این مرحله که تا ۲۸ بهمن ماه انجام‌می شود، اسامی مددجویان و مدارک مربوطه  در مراکز مثبت زندگی ثبت و برای اعمال تخفیف یا معافیت در اختیار سازمان بهزیستی کشور قرار خواهد گرفت.

 

گفتنی است، بیش از ۴۲ هزار نفر در استان ایلام از خدمات بهزیستی برخوردارند که از این تعداد ۲۳ هزار نفر مستمری بگیر هستند.

کد خبر 1146547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha