کمک به توسعه تولید در استان/از همه ظرفیت‌ها برای افزایش تولید استفاده می‌کنیم

شاهچراغی گفت: با تمام توان از ظرفیت‌های تولیدی در استان استفاده و کمک می‌کنیم که تولید در استان افزایش یابد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «سید محمدتقی شاهچراغی» امروز (چهارشنبه 20 بهمن) در حاشیه افتتاح طرح‌های تولیدی در استان قم در گفتگو با خبرنگاران گفت: یکی از نیازهای اساسی کشور، کمک به تولید است که سال‌هاست مقام معظم رهبری در این خصوص تأکیددارند.
 

استاندار قم با اشاره به تحریم‌های ظالمانه دشمنان گفت: باید در برابر این تحریم‌ها ایستادگی کرده و نیازهای کشور را خودمان رفع کنیم که در این راستا توجه به تولید باید مدنظر باشد.


وی گفت: باید از کالاهای تولید داخل استفاده کنیم و این روزها نیز اتفاق خوبی رقم خورده و از ورود کالاهایی که مشابه داخلی دارند، جلوگیری می‌شود که این امر به ظرفیت تولید و اشتغال کمک می‌کند.


شاهچراغی تصریح کرد: قم ظرفیت‌های بسیار خوبی در امر تولید دارد و توانسته گام‌های خوبی را نیز در این عرصه بردارد که از قم نیز چنین انتظاری می‌رود.


استاندار قم گفت: در استان با توجه به ظرفیت‌هایی که وجود دارد، موردعنایت است و ما هم پیرو فرمایشات رهبری معظم انقلاب و نیاز مردم به هر میزان که لازم باشد و ظرفیت‌های استان اجازه دهد، از تولید در عرصه‌های مختلف حمایت می‌کنیم و امیدواریم که روزبه‌روز شاهد توسعه تولید باشیم.

کد خبر 1146615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha