پرداخت  تسهیلات اشتغال به۳۵۶ مددجوی  قائم شهری

یعقوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۵۶ فقره وام اشتغال به مبلغ بیش از ۱۷ میلیارد تومان به مددجویان و نیازمندان شهرستان قائم شهر پرداخت شد.

«جمال یعقوبی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه در قائم شهر ۸۰۷۱ نفر تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان کمیته امداد از ماموریت های مهم این نهاد حمایتی است.

 

رئیس کمیته امداد قائم شهر افزود:  از ابتدای سال جاری تاکنون  ۳۵۶ فقره وام اشتغال به مبلغ بیش از ۱۷ میلیارد تومان به مددجویان و نیازمندان این شهرستان پرداخت شد.

 

وی با تقدیر از همکاری بانک‌ها در این زمینه تصریح کرد:  تعداد ۳۲۷ فقره وام اشتغال به مبلغ ۱۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان از منابع بانکی و ۲۹ فقره وام به مبلغ ۶۲۸ میلیون تومان از منابع امدادی به مددجویان و نیازمندان شهرستان قائمشهر پرداخت شده است.

 

یعقوبی یکی از اقدامات مناسب در ارائه خدمات به جامعه هدف کمیته امداد و خانواده های تحت حمایت را ، ارائه تسهیلات اشتغال و کاریابی و توانمندسازی و خود اتکایی آنان برشمرد و افزود:  در این راستا به تعداد ۲۳۲ نفر از مددجویان آموزش های مقدماتی، پایدارسازی و مهارت آموزی داده شده است.

 

کد خبر 1146640

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha