موسسات خیریه برتر خراسان جنوبی تجلیل شدند

تعداد ۱۰ موسسه خیریه برتر خراسان جنوبی ظهر امروز(۲۲ بهمن) و همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور معاون سیاسی استاندار تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند،«محمد عرب» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی در این مراسم با اشاره به اینکه گروههای مختلفی در زمینه خیر و احسان در استان فعالیت دارند، گفت: در راستای ساماندهی فعالیت این مراکز نیکوکاری و خیریه و عدم موازی کاری، سامانه ای را طراحی کردیم که در زمینه کاهش موازی کاری بسیار موثر است.

 

وی با بیان اینکه این سامانه قابلیت هایی از جمله عدالت در توزیع و جلوگیری از دوباره کاری ها دارد، گفت: این سامانه قابلیت دارد تا برای مراکز نیکوکاری مشخص کند که چه افرادی و چه میزان خدمات از مراکز مختلف دریافت کردند و البته اطلاعات این سامانه نیز محرمانه است و فقط در اختیار مسئولان مراکز نیکوکاری قرار می گیرد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان جنوبی ضمن تشکر از مراکز نیکوکاری و موسسات خیریه استان، گفت: امید می رود که همان طور تا امروز این موسسات در زمینه ارائه خدمات به محرومان امداد را یاری کردند، من بعد هم کمک کنند.

 

در پایان این مراسم تعداد 10 موسسه خیریه از سراسر استان با حضور سید محمدرضا طالبی، معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی خراسان جنوبی تجلیل شدند.

 

 

کد خبر 1146688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha