پلیس آگاهی استان اصفهان نسبت به کم توجهی در نگهداری اموال هشدار دارد

سرهنگ ترکیان با اشاره به سرقت طلا و اشیا قیمتی در منازل، گفت: کم توجهی در نگهداری اموال موجب سرقت و خسارت به مردم شده که باید نسبت به این موضوع مراقبت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، سرهنگ «حسین ترکیان« در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حفط اموال از اهمیت خاصی برخوردار است، اظهارداشت: سرقت طلای بالا در خانه ها تهدید و خسارت دارد که باید نسبت به آن دغدغه داشته باشیم.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان افزود: با توجه به ارزش گذاری مالی بالای اجناس توجه حفظ و نگهداری اموال اهمیت بالایی دارد.

 

وی با بیان اینکه پلیس آگاهی استان اصفهان در تامین امنیت و دستگیری سارقین تلاش خود را انجام می دهد اما همکاری مردم برای پیشگیری لازم است، تصریح کرد: 175 باند سرقت مهم امسال در استان اصفهان متلاشی شده اند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اضافه کرد: با این اقدام 9 درصد رشد انهدام باندها را داشته ایم و سرقت های مهم 10 درصد کاهش یافته است.

 

*اجرای بخشش جرائم کرونایی

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان با اشاره به بخشش جرائم کرونایی گفت: خبرنگاران، تیم درمان و افرادی که به دلیل شرایط خاص مجبور به تردد شده اند مورد بخشش قرار می گیرند.

سرهنگ «محمدرضا محمدی« به امتیاز منفی گواهینامه ها اشاره کرد و یادآورشد: امتیاز منفی 30 باعث توقیف مدرک و عدم رانندگی تا شش ماه است.

کد خبر 1146689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha