۱۴مددجوی ساروی به یمن چهل و سه سالگی انقلاب خانه دار شدند

شریفی از افتتاح ۱۴باب مسکن مددجویی در ساری به مناسبت دهه فجر خبر داد و گفت: حدود ۲میلیارد و ۲۴۰میلیون تومان اعتبار از محل کمک های مردمی و وام برای ساخت این واحد های مددجویی هزینه صرف شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، سردار«ابراهیم شریفی» امروز(۲۰بهمن) در آئین استاني نهضت کمک هاي مومنانه ویژه ایام الله دهه فجر و بزرگداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامي که با محوریت سپاه شهرستان ساری در حسینیه عاشقان کربلا مرکز استان برگزار شد، اظهار کرد:رزمایش کمک مومنانه از ابتدای شیوع کرونا با فرمان رهبری آغاز شده و تاکنون سپاه و بسیج در راستای تحقق این فرمان رهبری گام های موثری برداشته اند.

 

فرمانده سپاه شهرستان ساری از هشتمین مرحله رزمایش کمک مومنانه در ساری خبر داد و گفت: در این مرحله هزار و ۵۰۰سبد کالا توسط مجموعه سپاه پاسداران تحویل پایگاه های مقاومت بسیج شده و دراختیار جامعه هدف قرار داده خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه همچنین به همت بسیجیان و خیرین ۲هزار و ۲۰۰سبد کالا دیگر به ارزش تقریب ۸۵۰ میلیون تومان تهیه و بین نیازمندان توزیع می شود، افزود: در سال ۱۴۰۰نزدیک به دومیلیارد تومان کمک مومنانه در حوزه جهیزیه داشتیم.

 

شریفی به فعالیت ۳۰حوزه مقاومت و ۶۵۴پایگاه مقاومت در ساری اشاره کرد و گفت: همچنین قرارگاه های محله محور نیز در ساری برای رفع مشکلات و محرومیت زدایی مردم فعالیت دارند.

 

وی از افتتاح ۱۴باب مسکن مددجویی در دهه فجر امسال خبر داد و افزود: حدود ۲میلیارد و ۲۴۰میلیون تومان اعتبار از محل کمک های مردمی و وام برای ساخت این واحد های مددجویی هزینه صرف شده است.

 

شریفی یادآورشد: در آستانه سال نو نیز رزمایش کمک مومنانه را خواهیم داشت.

کد خبر 1146714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha