برای حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن بسترسازی شد

حجت الاسلام خوشرو گفت: در شرایط کرونایی فعلی راهپیمایی ۲۲ بهمن در بهشهر به صورت خودرویی است و در همین راستا هم بسترسازی حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی خودرویی ۲۲ بهمن در شهرستان فراهم شده است.

 حجت الاسلام «مهدی خوشرو » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهارکرد: همه تلاش ما برای بزرگداشت دهه فجر و صیانت از آرمانها و دستاوردهای انقلاب است و مردم ما همچنان که در همه صحنه ها حضور داشته اند اکنون هم در این راهپیمایی حضور همه جانبه دارند.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی بهشهر افزود:حفظ جان مردم برای ما از همه چیز مهمتر است و با توجه به شرایط کرونایی و پروتکل های اعلام شده از سوی ستاد مقابله با کرونا راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی در بهشهر برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی در شهرستان بهشهر، راهپیمایی 22 بهمن به صورت خودرویی از میدان قدس به سمت بیمارستان شهدای بهشهر انجام می شود.

 

حجت الاسلام خوشرو گفت: در شرایط کرونایی فعلی راهپیمایی 22 بهمن در بهشهر به صورت خودرویی است و در همین راستا هم بسترسازی حضور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی خودرویی 22 بهمن در شهرستان فراهم شده است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلغیات اسلامی بهشهر افزود: گر شور برگزار کردن برنامه های دهه فجر و راهپیمایی 22 بهمن خط بطلانی بر یاوه گویی های دشمنان و حمایت همه جانبه از انقلاب اسلامی ایران به عنوان با ارزش ترین انقلاب ها در جهان است.

 

وی یادآور شد: همه ما در قبال انقلاب و ارزش های آن مسئولیم و باید با حضور پر شور خود در صحنه های مختلف نشان دهیم که هیچ گاه در هیچ شرایطی از این ارزش ها دست بر نمی داریم.

کد خبر 1146749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha