از تپش نبض انقلاب در رگ های نوجوانان دهه هشتادی تا آموزش «جهاد تبیین»

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات اسفراین از برگزاری برنامه های فرهنگی و تبلیغی به همت نوجوانان دهه هشتادی و جوشش انقلابی آنان در این کانون خبر داد و گفت: برنامه های آموزشی و نمایشگاهی با هدف تبیین جهاد تبیین در ایام دهه فجر برنامه ریزی و اجرا شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «زهرا براتی» با ارائه گزارشی از برنامه های تدوین شده و اجرایی به مناسبت ایام دهه فجر پیروزی و گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از همکاري نوجوانان دهه هشتادي در برگزاري برنامه هاي دهه فجر در اين کانون خبر داد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات مسجد صاحب الزمان (عج) گفت: نبض انقلاب در رگ هاي نوجوانان دهه هشتادي بيش از هر زماني مي تپد و به همت همين نوجوانان تا کنون توانسته ايم بيش از 150 برنامه از ابتداي سال جاري تا کنون در کانون اجرا کنيم.

 

براتی اضافه کرد: در ايام الله دهه مبارک فجر هم برنامه هاي متعددي از آذين بندي مسجد و کانون تا غبارروبي مزار شهدا و ديدار با خانواده شهدا و نشست هاي متعدد با مشارکت محوری جوانان و نوجوانان دهه هشتادی انجام شده است.

 

براتی از برگزاری نشست جهاد تبیین با موضوع بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی در محل کانون خبر داد و گفت: این نشست در مسجد صاحب الزمان(عج) اسفراین و با همکاری فعالان کانون با پایگاه بسیج حضرت سکینه (سلام الله علیها) و مرکز نیکوکاری خاتم الانبیا(ص)  مسجد برگزار شد.

 

وی بیان کرد: حجت الاسلام «علی رضایی» رییس اداره تبلیغات اسلامی اسفراین سخنران این نشست بود و تبیین و روشنگری در اسلام را مهم شمرد و شخصیت های بزرگی همچون  عمار یاسر گرفته تا سلمان و مقداد و ابوذر و میثم تمار را به عنوان مصداق روشنگران دین خدا نام برد.

 

براتی همچنین با عنوان اینکه مقام معظم رهبری هر ساله مسئله ای را بیان و مطالبه نمودند؛ جهاد اقتصادی و جهاد فرهنگی و اخیرا نیز مسئله جهاد تبیین را مطرح کردند، افزود: این نشست ویژه خواهران و تبیین این موضوع که وظیفه  هریک از ما در هر مرکزی که فعالیت داریم روشنگری و تبیین است، برنامه ریزی و اجرا شد.

 

براتي همچنین از برگزاري نمايشگاه عکس در محل مسجد صاحب الزمان(عج) اسفراين خبر داد و افزود: در اين نمايشگاه 40 پوستر از عکس ها و حوادث و رويدادهايي که از اول انقلاب تاکنون، ايران اسلامي با آن مواجه بوده به نمایش گذاشته شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری مشکات که خود از فعالان فرهنگی و بانوان تأثیرگذار شهرستان اسفراین است، به دیگر برنامه های این کانون اشاره کرد و گفت: همزمان با پنجمين روز از دهه مبارک فجر که به نام انقلاب اسلامي، غيرت ديني نام گرفته، نشست قرآني با موضوع بررسي آيات قرآني مرتبط با غيرت ديني در این کانون برگزار شد.

 

 

کد خبر 1146793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha