پروازهای عتبات عالیات در فرودگاه جهرم ایجاد می شود

قاسمی گفت: با توجه به مرز هوایی شدن فرودگاه جهرم، امیدواریم در آینده نزدیک پروازهای عتبات عالیات از مقصد این شهرستان ایجاد شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «رستم قاسمی»، امروز (چهارشنبه ۲۱ بهمن) در آیین رونمایی فرودگاه جهرم به عنوان مرز هوایی گفت: مردم جهرم به شهر ولایت مدار مشهور است و در تاریخ انقلاب اسلامی درخشان بودند.

 

وزیر راه و شهرسازی افزود: فرودگاه جهرم می تواند پروازهای بین المللی داشته باشد و امیدواریم به زودی پروازهای عتبات و عالیات شاهد باشیم.

 

وی با اشاره به اینکه جهرم به عنوان مرکز لجستیکی کشاورزی پیش بینی شده است، بیان کرد: طبیعتا وجود این فرودگاه و برقراری پروازهای بین المللی می تواند پروازهای بین المللی بسیار موثر و تاثیر گذار باشد.

 

قاسمی عنوان کرد: توسعه فرودگاه و تامین نیازهای منطقه باید از این منطقه به خوبی انجام شود و دستور توسعه ترمینال و نیازهای اسکان پلیس و سپاه می دهیم.

 

وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در طرح جامع دولت، جهرم مرکز لجستیک کشاورزی است و براساس این طرح قطعا فرودگاه جهرم برای ارسال محصولات کشاورزی به کشورهای همسایه و منطقه و به‌خصوص کشور روسیه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

کد خبر 1146835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha