توافق برای ساخت فیلم شهید زین الدین

استاندار قم گفت: در جلسه‌ای با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توافق شد یک فیلم بلند سینمایی در قم با موضوع شهید زین الدین تولید شود که امیدواریم در جشنواره فیلم فجر سال آینده بتوانیم به تماشای فیلم سینمایی شهید زین الدین بنشینیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، محمد تقی شاهچراغی پس از تماشای فیلم «موقعیت مهدی» به کارگردانی هادی حجازی فر با اشاره به اینکه این فیلم فارغ از تبیین شخصیت آقا مهدی باکری که فرمانده کم نظیر دوران دفاع مقدس بود ما را به عملیات خیبر و بدر برد، اظهار کرد: در حین تماشای فیلم یاد و خاطره شهدای لشکر 17 علی بن ابیطالب(ع) مخصوصاً شهید مهدی زین الدین برای من تداعی شد.

 

استاندار قم گفت: در عملیات خیبر شهید مهدی باکری و شهید مهدی زین الدین حضور داشتند ولی در عملیات بدر دیگر شهید باکری همراه زین الدین نبود و آسمانی شده بود. 

 

وی تصریح کرد: در جلسه‌ای با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی توافق شد یک فیلم بلند سینمایی در قم با موضوع شهید زین الدین تولید شود که امیدواریم در جشنواره فیلم فجر سال آینده بتوانیم به تماشای فیلم سینمایی شهید زین الدین بنشینیم.


سردار شاهچراغی خاطرنشان کرد: برای دست اندرکاران تولید چنین آثاری از خدای متعال آرزوی توفیق دارم و مردم هم علاقه مند هستند روش زندگی چنین شخصیت های بی نظیر و اسطوره های کشور را ببینند تا چراغ راهی برای زندگی شان شود.

کد خبر 1146873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha