توزیع ۱۵۰ کیلو گوشت در بین نیازمندان تحت پوشش مسجد

حجت الاسلام حبیبی از توزیع ۱۵۰ کیلو گوشت در بین نیازمندان تحت پوشش مسجد حجت ابن الحسن(ع) خبر داد.

حجت الاسلام «بهنام حبیبی» ضمن گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر پیروزی انقلاب شکوهمند ایران اسلامی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: دستگیری از نیازمندان و محرومین از مهمترین برنامه های کانون و مسجد است که در این راستا در طول سال و در مناسبت های مختلف برنامه های مختلفی برگزار می کند.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات مسجد حجت ابن الحسن(ع) با اشاره به اینکه دهه فجر و ایام پیروزی نقلاب فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای انقلاب است، افزود: ما در کانون و مسجد به همت کارگروه مسجد حجت ابن الحسن(ع) برنامه های مختلفی را در این راستا با حضور گسترده اعضای کانون برگزار می کنیم.

 

وی تهیه ۲سرویس نوزاد و تحویل به خانواده های نیازمند که فرزند آنها تازه متولد شده است را از جمله برنامه های این ایام دانست و ادامه داد: هر کدام از این سرویس ها به مبلغ ۵ میلیون تومان بوده که به همت کارگروه فرهنگی حجت ابن الحسن و کمک خیرین تهیه و در بین نیازمندان توزیع شد.

 

حجت الاسلام حبیبی توزیع سیمکارت رایگان به مناسبت دهه فجر توسط کارگروه فرهنگی را از دیگر برنامه های این کانون دانست و اضافه کرد: برگزاری مسابقه روزنامه دیواری و رنگ آمیزی به مناسبت دهه فجر برای کودکان از دیگر برنامه های این ایام بود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری مشکات توزیع ۱۵۰کیلو گوشت بین خانواده های نیازمند را از دیگر برنامه های این ایام دانست و گفت: این مهم توسط کارگروه فرهنگی مسجد به مناسبت آغاز ماه رجب و ایام الله دهه فجر انجام شد.

 

 

وی همچنین به برگزاری برنامه ۱۵جشن ۱۵ مسجد در هفته آیند به مناسبت دهه فجر نیز اشاره کرد و گفت: این جشن در مسجد حجت ابن الحسن(ع) نیز با حضور گسترده اعضای کانون و اهالی محله حجرت با رعایت پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله اجتماعی برگزار می شود.

کد خبر 1146897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha