بهره مندی ۶۳ روستای شهرستان کهنوج از آب آشامیدنی سالم

حسین معروفی گفت: امروز به ۶۳ روستای شهرستان کهنوج آبرسانی شد که عملیات اجرایی این طرح قریب ۳ ماه به طول انجامید که از این تعداد آبرسانی به ۲۳ روستا به صورت قرارگاهی توسط سپاه، بسیج، آبفا، فرمانداری، امام جمعه و گروه های جهادی و دهیاری صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۱ بهمن ماه با حضور فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان پروژه های محرومیت زدایی سپاه در شهرستان کهنوج به بهره برداری رسید.

«حسین معروفی» در این مراسم، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهید سلیمانی و تبریک ایام الله دهه فجر، گفت: یکی از اولویت‌های جدی سپاه در استان کرمان آبرسانی است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: در بحث آبرسانی اولویت نخست تامین آب آشامیدنی روستاها، از بین بردن تنش آبی و دومین اولویت آب کشاورزی است.

وی ابراز کرد: قریب یکسال گذشته با تمام توان پروژه آبرسانی دنبال شده است و سال ۱۴۰۱ با پای کار آمدن دولت، مجلس و سپاه قطعا اقدامات موثر تری در کل کشور و در استان کرمان که تقریبا پایلوت کشور است، انجام خواهد شد.

معروفی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون به ۲۸۷ روستا آبرسانی شده و به فضل الهی در هفته پاسدار نیز پروژه های بعدی اعلام می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: امروز به ۶۳ روستای شهرستان کهنوج آبرسانی شد که عملیات اجرایی این طرح قریب ۳ ماه به طول انجامید که از این تعداد آبرسانی به ۲۳ روستا به صورت قرارگاهی توسط سپاه، بسیج، آبفا، فرمانداری، امام جمعه و گروه های جهادی و دهیاری صورت گرفته است.

وی عنوان کرد: از مجموع ۶۳ روستا، امروز طرح آبرسانی ۱۱ روستای رفسنجان، ۹ روستای جیرفت، ۸ روستای نرماشیر، ۳ روستای ریگان، ۲ روستای راور، ۲ روستای کرمان و ۱ روستا در عنبرآباد به بهره برداری رسید.

معروفی اضافه کرد: در راستای طرح آبرسانی به ۶۳ روستای استان کرمان ۱۱ هزار و ۹۴۵ خانوار، ۴۳ هزار و ۸۹۰ نفر امروز از آب آشامیدنی بهداشتی بهره مند می شوند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: عملیات آبرسانی به روستاهای فاقد آب آشامیدنی کار بزرگی است که به همت بلند واقف گرانقدر حاج آقا ابراهیمی می شود و در اولین مرحله به ۱۱۰ روستا و سپس ۶۳ روستا آبرسانی شد که به دلیل ارادت این واقف به شهید حاج قاسم سلیمانی قرار است در مجموع به ۶۳۰ روستا آبرسانی شود.

وی ابراز کرد: تنها خواسته این واقف گرامی قرائت صلوات برای اموات و شهید است که جا دارد از طرف مردم استان کرمان و جنوب استان تشکر کنیم که اگر حمایت های این مرد بزرگ نبود قطعا اجرای پروژه های آبرسانی محقق نمی شد.

معروفی در خاتمه خاطرنشان کرد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی و نهضت آبرسانی با هماهنگی واقف گرانقدر و به نام مرد میدان شهید سلیمانی راه اندازی شده است که در ۱۰ مرحله به ۶۳ روستا به تعداد عمر با برکت شهید سلیمانی آبرسانی می شود.

کد خبر 1146898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha