لزوم بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط کانون‌های مساجد

حجت‌الاسلام فاطمی خواستار روشنگری و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای نسل جوان شد و گفت: این کانون‌ها وظیفه دارند با برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسائل و حوادث زمان انقلاب را تبیین کنند.

«حجت‌الاسلام محسن فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و دهه فجر اظهار کرد: دهه مبارک فجر، نقطه عطفی برای بیان حقایقی است که در دوره پهلوی در جریان بود تا مردم نسبت به حوادث و اتفاقاتی که توسط گروهک‌های خاصی انجام شد، آگاه شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری یاسین مسجد سیدالشهدا (ع) اندیمشک با بیان اينکه انقلاب اسلامی موجب رشد و تعالی جامعه دینی شد افزود: در جامعه‌ای که مردم آن تحت استعمار، استثمار و استکبار غلام حلقه به گوش آمریکا بودند، با پیروزی انقلاب اسلامی جان تازه‌ای گرفت و توانست خود را به قله برساند و از زیر ستم رهایی پیدا کند.

 

وی با اشاره به اینکه دهه فجر فرصتی برای بیان دستاوردهای انقلاب در قالب اینکه «چه بودیم و چه شدیم» است اذعان کرد: در این فرصت باید مقایسه زمان گذشته و حال صورت گیرد هرچند که دستاوردهای زمان حال قابل مقایسه با گذشته نیست اما لازم است مردم آگاه شوند.

 

حجت‌الاسلام فاطمی خواستار روشنگری و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد برای نسل جوان شد و تصریح کرد: با توجه به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در رابطه با جهاد تبیین، این کانون‌ها وظیفه دارند با برگزاری نشست‌های بصیرتی، مسائل و حوادث زمان انقلاب را تبیین کنند.

 

کد خبر 1146910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha