گیلانی‌ها در ادامه جشنواره فیلم فجر به تماشای «هناس» نشستند

در ششمین روز از جشنواره فیلم فجر گیلانی‌ها به تماشای فیلم «هناس» در تالار مرکزی رشت نشستند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، چهلمین جشنواره فیلم فجر در حالی ششمین روز خود را در گیلان پشت سر گذاشت که بالغ بر هفت هزار گیلانی طی این روزها با خرید بلیت جشنواره، به تماشای فیلم‌های این اکران همزمان در تالار مرکزی و سینما ۲۲ بهمن رشت نشستند.

 

ادای احترام تماشاگران گیلانی به مقام شامخ شهید امنیت « علی‌اکبر رنجبر» با اهدای گل و روشن کردن شمع کنار تصویر این شهید بزرگوار در محل تالار مرکزی رشت مهمترین اتفاق روز ششم اکران‌ها در گیلان بود. همچنین فیلم «هناس» روایت عاشقانه زنی برای بیرون کشیدن زندگی‌اش از تشویش و تلاطم که برداشتی از زندگی شهید رضایی‌نژاد، یکی از شهدای هسته‌ای کشور است، مورد استقبال تماشاچیان و خبرنگاران قرار گرفت.

 

اکران همزمان جشنوراه فیلم فجر در گیلان که با نمایش ۱۷ فیلم همراه است تاکنون با استقبال خوب تماشاگران گیلانی همراه بوده است و فیلم‌های «ملاقات خصوصی»، «علفزار»، «مرد بازنده»، «موقعیت مهدی» و «شادروان» در صدر پربازدیدترین فیلم‌های جشنوراه فجر استان قرار گرفته‌اند.

 

این استقبال در حالی است که هر فیلم در مجموع چهار بار برای رفاه حال تماشاچیان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دو مکان اکران شده است تا کسانی که در دور اول اکران نتوانستند فیلم خود را بر پرده خاکستری سینما تماشا کنند از این فرصت بهره گرفته و به تماشای فیلم خود در روزهای دیگر بنشینند.

 

امروز نیز در هفتمین روز جشنواره فیلم‌های «شهرک»، «علف زار» و «ملاقات خصوصی» به ترتیب در سه سانس ۱۷، ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰  در سینما ۲۲ بهمن رشت اکران می‌شود که تا شب گذشته فروش چهار هزار و ۶۱۳ عدد بلیت را در کارنامه کاری این جشنواره دارد.

 

تالار مرکزی رشت نیز به ترتیب فیلم‌های «ملاقات خصوصی»، «ماهان» و «شهرک» را اکران می‌کند. تالار شهر که برای نخستین بار اکران همزمان جشنواره فیلم فجر را تجریه می‌کند ۲ هزار و ۳۳۵ عدد بلیت را به فروش رسانده است.

 

کارنامه اکران همزمان چهلمین جشنواره فیلم فجر در گیلان فردا(جمعه، ۲۲ بهمن) با نمایش دو فیلم «خائن کشی» و « دسته دختران» که آغازگر اکران فیلم‌های این دور بودند، در گیلان بسته می‌شود.

 

کد خبر 1146913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha