محافل انس با قرآن در رسیدن به معارف قرآنی مؤثر هستند

صداقت‌منش آشنایی جوانان و نوجوانان با قرآن و شنیدن قرآن با صوت زیبا را از اهداف برگزاری محافل انس با قرآن برشمرد و گفت: این محافل در راستای رسیدن به معارف قرآنی اثرگذار هستند.

«محمدجواد صداقت‌منش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک دهه فجر اظهار کرد: محفل انس با قرآن توسط قرارگاه فرهنگی قرآنی مسجد الزهرا (س) اندیمشک به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با حضور پرشور جوانان، نوجوانان و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

 

مدیر قرارگاه فرهنگی قرآنی مسجد الزهرا (س) اندیمشک افزود: در این محفل نورانی، گروه سرود به اجرای زنده پرداخت و همچنین علاوه بر اینکه قاریان جوان و نوجوان آیاتی از قرآن کریم را تلاوت کردند، روحانیت معزز تفسیر آیات و معارف قرآنی را انجام دادند.

 

وی آشنایی جوانان و نوجوانان با قرآن و شنیدن قرآن با صوت زیبا را از اهداف برگزاری محافل انس با قرآن برشمرد و اذعان کرد: این محافل در راستای رسیدن به معارف قرآنی و تدبر در آیات الهی اثرگذار هستند.

 

صداقت‌منش در پایان از دست‌اندرکاران این محفل انس با قرآن به ویژه امام جماعت و اعضای هیئت امنای مسجد الزهرا (س) قدردانی کرد.

 

کد خبر 1146916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha