استقبال از پخش فیلم‌های جشنواره فجر در مناطق محروم خوزستان

چنانی از استقبال مردم از پخش فیلم‌های جشنواره فجر در مناطق محروم و کم برخوردار خوزستان خبر داد و گفت: در حاشیه پخش فیلم‌ها نشست‌هایی با حضور هنرمندان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «ناصر چنانی» در حاشیه پخش فیلم‌های جشنواره فیلم فجر در اهواز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جشنواره فیلم فجر بزرگترین رویداد فرهنگی و هنری کشور است.

 

قائم مقام دبیر چهلمین جشنواره فیلم فجر در اهواز افزود: اکران فیلم‌های این جشنواره توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و انجمن سینمای جوان استان در مناطق محروم و کم برخوردار برای نخستین بار انجام شده و مورد استقبال مردم این مناطق قرار گرفته است. 

 

وی اضافه کرد: فیلم‌های جشنواره از ۱۸ تا ۲۵ بهمن ۱۴۰۰ در مناطق محروم و روستایی شهرستان های دشت آزادگان، حمیدیه، هفتکل، رامهرمز، شادگان، اهواز، کارون، شوش و شهرستان کرخه اکران می‌شوند.

 

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان تصریح کرد: همزمان با نمایش فیلم‌ها، نشست‌ها و محافل و گفت‌وگوهای هنری و سینمایی با جوانان مشتاق به صنعت سینما توسط هنرمندان در حاشیه جشنواره برگزار می‌شود تا بعد آموزشی این حرکت فرهنگی برقرار شود.

 

کد خبر 1146920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha