بیان و تبیین منطق حکم رانی جمهوری اسلامی در جهاد تبیین ضروری است

حجت الاسلام قدرتی، با بیان اینکه همه آحاد جامعه در عرصه جهاد تبیین رسالت خطیری بر دوش دارند، گفت: بیان و تبیین منطق حکم رانی جمهوری اسلامی در جهاد تبیین ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مهدی قدرتی»، امروز(21بهمن)، در آیین اختتامیه پویش سلیمانی کارگاه نمایشنامه نویسی از ایده تا اجرا در خرم آباد با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص جهاد تبیین، اظهارداشت:  منظور از جهاد تبیین این است که همه گویی اتفاق افتد و همه  از مذهبی و غیر مذهبی، هنرمند و غیر هنرمند و همه آحاد ملت در عرصه جهاد تببین کار کنند.

 

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی لرستان افزود: سه موضوع در عرصه جهاد تبیین مورد توجه است و باید منطق حکم رانی جمهوری اسلامی بیان و تببین شود.

 

وی عنوان کرد: جبهه حق و باطل باید مشخص شود و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید در نظیر محفلی که امروز در آن جمع شدیم گفته شود تا نام و یاد عزیز ملت را زنده نگه داریم.

 

حجت الاسلام قدرتی با تقدیر از هنرمندان شرکت کننده در پویش سلیمانی، اظهارکرد: جوانان هنرمند شرکت کننده در این پویش با انجام فعالیت هنری تلاش کردند نام و یاد این شخصیت بزرگ را ارج نهند.

 

در پایان از گروه های شرکت کننده در پویش از چهار شهرستان الیگودرز، دورود، بروجرد و خرم آباد تقدیر شد.

 

سازمان تبلیغات اسلامی لرستان، سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، بسیج هنرمندان استان لرستان، سازمان فرهنگی، اجتماعی و شهرداری خرم آباد، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و اداره کل آموزش و پرورش لرستان در برگزاری این کارگاه ها مشارکت و همکاری داشته اند.

کد خبر 1146923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha