اولین کانون فرهنگی تربیتی شهرستان کارون با نام «شهید تقوی‌فر» افتتاح شد

همزمان با دهه فجر، کانون فرهنگی تربیتی با الگوی اخلاص و عمل «شهید تقوی‌فر» در کمیته امداد شهرستان کارون افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» امروز (پنجشنبه ۲۱ بهمن) در مراسم افتتاح اولین کانون فرهنگی تربیتی در شهرستان کارون که با حضور امام جمعه و مسئولان این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک ایام رجب، بر پیشبرد اهداف امور فرهنگی به ایجاد اشتغال و خودکفایی تمام جامعه مخاطبین در گروه های مختلف سنی تأکید کرد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان افزود: کانون‌های فرهنگی استان باید به عنوان پایگاه های توانمندسازی فکری و مهارتی مددجویان مجدانه به فعالیت‌های اشتغالزایی بپردازند.

 

وی با قدردانی از امام جمعه این شهرستان و تصریح به وجود فرصت‌ و ظرفیت‌ خوبی که در این شهرستان فراهم آمده اضافه کرد: امید است نوجوانان و جوانان کانون فرهنگی تربیتی «شهید تقوی‌فر» با حضور در برنامه‌های فرهنگی این مجموعه راه شهید را ادامه دهند.

 

شیبه ابراز کرد: کانون فرهنگی تربیتی «شهید تقوی‌فر» کمیته امداد شهرستان کارون در راستای برگزاری کارگاه های آموزشی و فرهنگی در بخش های مختلف از جمله تحصیلی، مهارتی، اعتقادی و ... ویژه همه اقشار دانش آموزان، دانشجویان، طلاب و مادران و زنان سرپرست خانوار اقدام می‌کند.

 

وی تصریح کرد: برنامه‌های آموزشی، مهارت‌های زندگی، کلاس‌های تقویتی و روش مقابله با آسیب‌های اجتماعی از اهم خدمات کانون‌های فرهنگی تربیتی برای مددجویان خوزستانی است.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان یاد آور شد: همچنین کانون‌های فرهنگی تربیتی استان برنامه‌های متنوع دیگری همچون دوره‌های اخلاق اسلامی، کتابخوانی، شادی و خلاقیت، خداشناسی، سبک زندگی اهل بیت، ورزش و تندرستی، قرآن و مشاوره اجتماعی را برای مددجویان ارائه می‌کند.

 

کد خبر 1146925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha