مصمم به اجرای نهضت ملی مسکن هستیم

قاسمی با تاکید بر اینکه مصمم به اجرای نهضت ملی مسکن هستیم، گفت: عملیات ساخت واحدهای نهضت ملی آغاز شده است و به‌زودی گام بعدی برای ۲ میلیون واحد دیگر برداشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «رستم قاسمی»، امروز (چهارشنبه ۲۱ بهمن) در آیین افتتاحیه مجتمع بیمارستانی جهرم گفت: باید درحوزه حمل و نقل دریایی و هوایی تحول ایجاد شود چرا که عقب ماندگی در این بخش وجود دارد.

 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه با اقداماتی که در پیش رو داریم شاهد تحول در این حوزه باشیم، افزود: در حوزه آزاد راه ها نیز باید تحول ایجاد شود که در دولت سیزدهم به توسعه راه های ریلی و آزادراهی نگاه ویژه داریم.

 

وی مسکن را پیشران اقتصادی کشور دانست و با اشاره به احداث چهارمیلیون مسکن در دولت سیزدهم، عنوان کرد: نیاز کشور به بیش از چهار میلیون مسکن است چرا که جمعیت جوانان مجرد هشت میلیون نفر بوده و مسکن به عنوان یک مسئله مهم در سبد اصلی جامعه وجود دارد.

 

قاسمی با اشاره به اینکه با تلاش وزارت راه و شهرسازی و و کمک مجلس شورای اسلامی گام هایی را در این زمینه پیش رو داریم، خاطرنشان کرد: طرح ملی مسکن در ۲ فاز به اجرا در می آید که اکنون یک میلیون واحد در حال احداث است.

 

وی خاطرنشان کرد: در سال آینده نیز در گام بعدی نهضت ملی مسکن ساخت ۲ میلیون واحد آغاز می شود.

 

کد خبر 1146926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha