هدف وزارت بهداشت عدالت و تعالی نظام سلامت است

کریمی با تاکید بر اینکه هدف وزارت بهداشت عدالت و تعالی نظام سلامت است، گفت: تمام تلاشمان این است که سیستم بهداشت و درمان در کشور و همین طور استان فارس روز به روز بهتر شود و تعالی پیدا کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «سعید کریمی»، امروز (چهارشنبه ۲۱ بهمن) در آیین افتتاحیه مجموعه درمانی شهرستان جهرم ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: در حال حاضر در پیک ششم کرونا هستیم و در کشور بیش از ۶۰ هزار مراجعه حضوری به صورت سرپایی و چهار هزار بستری در روز داریم که تمام نیاز به پشتیبانی و تقویت سیستم بهداشت و درمان دارد.


معاون درمان وزارت بهداشت افزود:‌شاهد افتتاح بیمارستانی هستیم که در نوع خود درجه یک و مجهز به تجهیزات با کیفیت بوده که به امید خدا آماده خدمت رسانی به مردم است.

 

وی هدف وزارت در دولت جدید عدالت و تعالی نظام سلامت دانست و اظهار داشت: این پروژه بزرگ درمانی نمود یه جهش عالی در حوزه درمان است و با افتتاح این بیمارستان نیازهای درمانی مردم جهرم برطرف و دیگر نیاز به مراجعه به سایر مراکز ندارند.

 

کریمی با تاکید این مطلب که در زمینه بیماری ها باید پیشگیری را مقدم بر درمان بدانیم، گفت: باید حتما روی بیماری های زمینه ایی مانند دیابت و فشار خون تمرکز شود که ریشه بسیاری از بیماری ها از آنها است؛ همچنین از اولویت های دیگر وزارت بهداشت تاکید بر پزشک خانواده و ارجاع بیماران به پزشک متخصص است.

 

وی در پایان اظهار کرد: تمام تلاشمان این است که سیستم بهداشت و درمان در کشور و همین طور استان فارس روز به روز بهتر شود و تعالی پیدا کند.

 

کد خبر 1146933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha