امروز ملت ایران باید متحد و یکپارچه از انقلاب اسلامی مراقبت کند

حسنوند گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری ملت ایران باید متحد و یکپارچه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب از امانت بزرگ شهدا مراقبت کند تا پرچم این نهضتِ الهی را به دست امام عصر (عج) برسانیم.

«فریدون حسنوند» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن تبریک به مناسبت سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: ۲۲ بهمن سرآغاز طلوع خورشید درخشان انقلاب اسلامی و تبلور شکوه و عظمت نهضتی مبتنی بر تعالیم نبوی است که توانست حکومتی الهی را در این مرز و بوم الهی و آسمانی که هر روز درخت اعتبار و شکوهش پربارتر و تنومندتر می‌شود، تثبیت کند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی افزود: انقلاب اسلامی تجلی شکوه‏مند حماسه‌ای بزرگ است که سرافرازی و آزادگی ملتی عزتمند را در عصر اسارت انسان به منصه ظهور رساند و صفحه‏ای زرین را در تاریخ حیات آدمی گشود تا فریاد خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش و جان جهانیان طنین‏‌انداز کرده، الگویی کامل برای کشورهای در بند استبداد و ظلم باشد و ایدئولوژی آزادیخواهی، استقلال‌طلبی و مبارزه با استعمارگران را در سراسر منطقه و جهان گسترش دهد.

 

وی اذعان کرد: چهل و سه سال از عمر انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و به برکت خون هزاران شهید، در این سال‌ها بر عزت و اقتدار ایران اسلامی افزوده شده و ملت انقلابی با خودباوری و ایمان به راه مقدس شهدا همچنان به عنوان سدی سدید در مقابل استعمارگران جهان ایستاده است.

 

حسنوند تصریح کرد: چهل و سه سال استقامت و پایمردی مردم ایران در زیر سایه رهبری داهیانه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نشان دهنده روحیه استکبارستیزی ملت همیشه در صحنه است که با وجود توطئه‌های دشمن در ابعاد مختلف اقتصادی و سیاسی، همواره پای آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند و به ارزش‌های اصیل ایران اسلامی پایبندند.

 

وی عنوان کرد: پس از گذشت چهار دهه از انقلاب اسلامی، قدرت‌های غربی هنوز از عداوت خود با ایران اسلامی و ملت انقلابی دست برنداشته و در طول این سال‌ها با جنگ، تحریم، ترورهای ناجوانمردانه و فشارهای ظالمانه قصد متوقف کردن این انقلاب را داشته اند.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری ملت ایران باید متحد و یکپارچه گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب از امانت بزرگ شهدا مراقبت کند تا پرچم این نهضتِ الهی را به دست امام عصر (عج) برسانیم.

 

کد خبر 1146937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha