احداث بیمارستان جهرم از افتخارات وزارت راه و شهرسازی است

نبیان با اشاره به اینکه افتتاح این پروژه یکی دیگر از افتخارات وزارت راه و شهرسازی است، گفت: این پروژه عظیم درمانی به متراژ ۲۷ هزار متر مربع در هفت طبقه ساخته شده و دارای ۱۰ اتاق عمل است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «علی نبیان»، امروز (چهارشنبه ۲۱ بهمن) در آئین افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم با گرامی داشت یاد و خاطره امام بزرگوار و تبریک دهه مبارک فجر، گفت: این پروژه عظیم درمانی به متراژ ۲۷ هزار متر مربع در هفت طبقه ساخته شده و دارای ۱۰ اتاق عمل است.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه افتتاح این پروژه یکی دیگر از افتخارات وزارت راه و شهرسازی است، افزود: این بیمارستان آماده خدمت رسانی به مردم شهرستان جهرم است.

 

حجت الاسلام «محمدحسین مدبر» نیز در این آیین گفت: خدا را سپاسگزاریم که به شماری از بندگانش این توفیق را داد که در جشن پیروزی انقلاب اسلامی بتوانیم شاهد افتتاح بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم  باشیم.

 

امام جمعه جهرم اظهار کرد: ساخت این پروژه عظیم ۱۶ سال طول کشید و زمین اهدائی آن از مرحوم خواجه پور جهرمی از خیران نکونام است.

 

عضو هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه تا کنون با همت والای خیرین سلامت جهرم، حوزه درمان و بهداشت شهرستان توسعه یافته است، عنوان کرد: همچنین از تلاش های مسئولین شهرستان و دانشگاه برای ساخت این بیمارستان کمال را تشکر داریم.

کد خبر 1146942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha