نیازهای استان فارس با نهضت ملی مسکن رفع شود

ایمانیه با تاکید بر تلاش وزارت راه در بحث ساخت مسکن، گفت: در حوزه مسکن باید تلاش شده تا در حد نیازهای مردم فارس تامین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (چهارشنبه ۲۱ بهمن) در آیین افتتاحیه بیمارستان بزرگ جهرم گفت: تمام بیمارستان های فارس به جز چند بیمارستان در شیراز بعد از انقلاب ساخته شده و این ادعای بزرگی است.

 

استاندار فارس با اشاره به اینکه امروز در بسیاری از شهرستان ها تعداد قابل توجهی پزشکان و کادر درمان در حال خدمت هستند، افزود: این مهم در مقایسه با قبل از انقلاب قابل قیاس نیست.

 

وی با اشاره به اینکه از زیرساخت های مهم کشور بحث راه و مسکن است، گفت: استان فارس از جنوب تا شمال حدود هزار کیلومتر وسعت دارد اما بودجه آن کمتر یا حداقل مساوی با استان هایی که یک سوم فارس هستند، بوده است.

 

استاندار فارس با تاکید بر تلاش وزارت راه در بحث ساخت مسکن، افزود: در حوزه مسکن باید تلاش شده تا در حد نیازهای مردم فارس تامین شود.

 

وی با اشاره به اینکه نهضت کارخانه های مصالح ساختمانی در استان فارس می تواند زمینه صادرات مصالح را فراهم کند،تصریح کرد:‌ رونق گرفتن دانشکده های مهندسی فارس از دیگر دغدغه های ما است که تحقق این مهم انگیزه برای دانشجویان این رشته ایجاد می کند و بحث مسکن را سرعت می بخشد.

 

ایمانیه همچنین به ظرفیت های شهرستان جهرم نیز اشاره کرد و گفت: نخلستان ها و مرکبات جهرم از طریق صنایع تبدیلی که صادرات  هوایی آنها در این شهرستان وجود دارد توجه شود و ما آمادگی کامل خود را در این حوزه اعلام می کنیم.
 

 

کد خبر 1146946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha