جهاد همه جانبه رمز رشد و شكوفايي جهان اسلام است

مدير فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان کاشان گفت: جهاد همه جانبه همراه با خلوص نيت رمز رشد و شكوفايي جهان اسلام است.

حجت الاسلام ماشاءالله صدیقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: جهاد همه جانبه با خلوص نيت رمز رشد و شكوفايي جهان اسلام است.

 

مدير فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان کاشان با بيان اينكه خداوند رمز شكوفايي و پويايي جامعه اسلامي را جهاد همه جانبه و فراگير همراه با اخلاص مي داند گفت: امروز دشمن با تمام قدرت و توانش براي مبارزه آمده است و ايران اسلامي هم بايد با تمام ابعاد جهادي با او مقابله كند.

 

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: جهاد گاهي جهاد اصغر است به معناي حضور در ميدان مبارزه همچون سردار بزرگ جان اسلام شهيد سليماني و ياران شهيدش و  هشت سال دفاع مقدس كه در صورت نياز بايد به آن توجه شود و گاهي جهاد اكبر است به معناي خود سازي و آمادگي براي تقابل با مشكلات و ناملايمات در كنار جهاد اصغر است و گاهي هم به معناي جهاد كبير به معناي جهاد علمي و استدلالي در مقابل شبهات و دفاع از ارزش هاي انقلاب در عرصه هاي فرهنگي و سياسي و خنثي كردن نقشه تحريف انقلاب توسط دشمنان اين مرز و بوم است.

 

مدير فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامي شهرستان کاشان افزود: خداوند وعده داده است كه اگر اين جهاد فراگير و همه جانبه همراه با خلوص نيت و براي خداوند و تحقق آرمان هاي الهي باشد راه هاي هدايت  به سوي مجاهدان اين مسير گشوده خواهد شد.

 

حجت الاسلام صديقي ادامه داد: هر‌گاه  جهاد علمي و فرهنگي و سياسي و اقتصادي و نظامي به دست فراموشي سپرده شد و خلوص نيت جاي خود را به حب و نفس و راحت طلبي داد زمينه سلطه دشمن را به وجود آورد و دشمن را در رسيدن به اهدافش جسورتر كرد.

 

صديقي ادامه داد: بيانات مقام معظم رهبري فصل الخطاب جهاد همه جانبه و فراگير است كه بايد به منصه ظهور و تحقق برسد.

 

مدير فرهنگي دانشگاه آزاد اسلامی کاشان تصریح کرد: دشمن چه بخواهد و چه نخواهد بايد در مقابل عظمت ملت بزرگ ايران سر تعظيم فرود آورد و ۲۲ بهمن مظهر اين اتفاق بزرگ است./

کد خبر 1146947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha