اجرای مناقصه احداث پل راه آهن کنار گذر آران و بیدگل

رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل از اجرای مناقصه احداث پل راه آهن کنار گذر این شهرستان با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، مهندس امیرحسین عصارزاده نوش آبادی در گفت و گو با خبرنگاران در آران و بیدگل با تقدیر از همراهی و همکاری نماینده ویژه رئیس مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل گفت:  ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار در سال ۱۴۰۱ برای ادامه پروژه کنارگذر کاشان و آران و بیدگل و اتصال آن به چرمشهر ورامین و گرمسار به تصویب رسیده است.

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان آران و بیدگل  در خصوص وضعیت پروژه کنارگذر کاشان و آران و بیدگل و اتصال به چرمشهر ورامین و گرمسار گفت: اعتبار مصوب ملی و استانی این پروژه در سال ۱۴۰۰ بالغ بر ۲۵۰ میلیارد ریال بود که مقرر شد با موافقت اداره کل راه و شهرسازی در ساخت پل مربوط به کمربندی عبوری از سفیدشهر هزینه شود.

 

عصارزاده افزود: همچنین در سال ۱۴۰۱ به منظور ادامه اجرای این پروژه ۲۰۰ میلیارد ریال مصوب شده است که در ادامه پروژه هزینه خواهد شد و پیگیری و اجرای طرح به عهده رئیس اداره راه و شهرسازی آران و بیدگل است.

 

وی از مزایای اجرای پل راه آهن کنارگذر را در مرحله ی اجرایی کنونی، خروج این کنارگذر از بن بست و کاهش هزینه حمل مصالح جهت اجرای پروژه ذکر کرد.

 

پروژه کنارگذر کاشان و آران و بیدگل و اتصال به گرمسار از شهر بادرود نطنز آغاز شده و با عبور از میدان امام علی(ع) در کاشان و شهر و روستاهای شهرستان آران و بیدگل به چرمشهر ورامین، تهران و گرمسار در استان سمنان متصل می شود./

کد خبر 1146951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha