طنین بانگ الله اکبر/ آسمان گیلان نورباران شد

آسمان گیلان امشب در آستانه ۲۲ بهمن چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب نورباران شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آسمان سراسر گیلان امشب همزمان با شب ۲۲ بهمن چهل و سومین سالگرد فجر انقلاب با طنین ندای الله اکبر نورافشانی شد تا نویدبخش آغاز چهل و چهارمین بهار آزادی باشد. 

 

گلبانگ الله اکبر مردم انقلابی و ولایتمدار گیلان امشب با نوایی سرشار از نشاط، امید و عشق به وطن بر آسمان نورانی و نورافشان شده همه شهر‌های استان طنین افکند و بار دیگر لرزه بر اندام مستکبرین جهان به ویژه آمریکای جهانخوار انداخت.

 

گیلانیان همیشه در صحنه در تمام شهرها و روستاهای استان به یاد تکبیرهای ملت مبارز ایران در بهمن خونین ۵۷ با فریادهای کوبنده خود بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدای انقلاب و مقام معظم رهبری بیعت کرده و نشان دادند همواره پشتیبان نظام اسلامی و ولایت فقیه خود هستند.

 

آسمان شهر رشت نیز در جشن بزرگ انقلاب نورباران شده و گلبانگ «الله اکبر» از گلدسته‌ها، ماذنه‌ها، سیستم‌های صوتی بوستان‌ها و همچنین بام منازل طنین اندازشد.

 

به‌دلیل شیوع مجدد ویروس کرونا، مراسم یوم الله ۲۲ بهمن نیز فردا به شکل اجتماع‌محور و رژه موتوری و خودرویی با توجه به وضعیت کرونایی شهرستان‌ها، مطابق با مصوبات ستاد مقابله با کرونا برگزار می‌شود. در رشت این مراسم ساعت ۱۰ صبح با اجتماع مردم انقلابی شهر در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب برگزار خواهد شد و پس از پایان مراسم شرکت کنندگان در مراسم در مصلای امام خمینی(ره) برای حضور به موقع در نماز عبادی سیاسی جمعه حضور می‌یابند.

کد خبر 1146953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha