درمانگاه شهید سلیمانی شمال شهر بیرجند کلنگ زنی شد

درمانگاه شهید سلیمانی شمال شهر بیرجند همزمان با دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مسئولان کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «رضا هزاری» معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی ظهر امروز(21 بهمن) در این مراسم با بیان اینکه موسسه درمان بسیجیان خراسان جنوبی یکی از موسسات ذیل بنیاد تعاون بسیج است، گفت: این موسسه کاملا مردمی است و اعتبار دولتی ندارد.

 

وی با بیان اینکه بنیاد تعاون سپاه تاکنون خدمات متنوعی در زمینه های ترابری و درمان، علمی و آموزشی، اشتغالزایی و عمرانی داشته است، افزود: هم اکنون دو مرکز درمانی بقیه الله و شهدا ذیل بنیاد تعاون بسیج در مرکز استان فعال است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با بیان اینکه تاکنون بیش از 30 هزار خدمات دندانپزشکی، سه هزار بیمه تکمیلی و 300 نفر زوج نابارور از خدمات درمانی بنیاد تعاون استفاده کرده اند، گفت: در حال حاضر 25 هزار نفر از بسیجیان خراسان جنوبی کارت سلامت استفاده از خدمات درمانی بسیج را دارند.

 

سرهنگ هزاری با بیان اینکه درمانگاه شهید سلیمانی با توجه به نیاز شمال شهر بیرجند به یک مرکز درمانی؛ در چهار طبقه با زیربنای 2400 مترمربع احداث خواهد شد، خاطرنشان کرد: این مرکز ارائه خدمات دندانپزشکی، پزشکی عمومی و تخصصی و سلامت کده را در دستور کار خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه احداث این مرکز حدود 20 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، یادآور شد: هیچ اعتبار دولتی برای این موضوع وجود ندارد و لذا امید می رود که خیرین و مسئولان برای احداث بسیج را یاری کنند.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1146956

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha