نخستین جشنواره قرآنی محلات اردبیل برگزار می شود

مسئول کارگروه قرآن و عترت قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا (س) گفت: نخستین جشنواره قرآنی محلات اردبیل با محوریت «به سوی فهم قرآن» به همت قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار می شود.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: نخستین جشنواره قرآنی محلات اردبیل با محوریت «به سوی فهم قرآن» به همت قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا (س) برگزار می شود.

 

مسئول کارگروه قرآن و عترت قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا (س) تصریح کرد: این جشنواره در رشته های آوایی  شامل قرائت ترتیل، تحقیق، حفظ، خطابه خوانی و اذان، رشته هنری شامل عکاسی، رشته ادبی شامل دلنوشته و ارائه طرح و ایده های خلاقانه شامل جلسات خانگی و هیئت است.

 

وی اعلام داشت: علاقمندان جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پیام رسان های واتساپ و ایتا به شماره 09337464029 پیام ارسال کنند.

 

طاهری افزود: شرکت کنندگان تا 13 اسفندماه فرصت دارند تا در این جشنواره ثبت نام کنند.

 

مسئول کارگروه قرآن و عترت قرارگاه فرهنگی حضرت فاطمه الزهرا (س) خاطر نشان کرد: این جشنواره به صورت تیمی و خانوادگی طراحی شده و از همه علاقمندان حوزه قرآنی دعوت می شود تا در این جشنواره مشارکت کنند.

 

طاهری ادامه داد: تلاش برای ترویج معارف قرآن کریم در بین آحاد جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان از مهمترین اهداف برگزاری این جشنواره است.

کد خبر 1146969

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha