امنیت امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی و تلاشگران عرصه انتظامی و امنیتی است

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران اظهار داشت: امنیت امروز ایران به برکت انقلاب اسلامی و تلاشگران عرصه انتظامی و امنیتی بخصوص سبزپوشان ناجاست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، ساختمان جدید فرماندهی انتظامی شهرستان قرچک با حضور نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران، خطیبی فرماندار قرچک، سردار عزیزی فرمانده انتظامی شرق استان تهران، امام جمعه، اعضای شورای تامین و سایر مسئولان با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در آیین افتتاح این ساختمان گفت: بعنوان سرباز نظام در هر جایگاهی هستیم باید قدردان انقلاب بوده و برای سربلندی بیشتر ایران تلاش کنیم، مقوله امنیت جزو مقوله‌های مهم هر جامعه‌ای است و نعمت بزرگی محسوب می‌شود.
وی در خصوص رونمایی از پروژه های به اتمام رسیده در ایام الله دهه مبارک فجر بیان داشت:در دهه فجر شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف هستیم که جای شکر ویژه دارد، در شهرستان تازه تاسیس قرچک نیز شاهد پیشرفت و توسعه در تمامی زمینه‌ها هستیم اما برای ادای دین به امام راحل و شهدا و خدمت به مردم حماسه‌ساز باید تلاش بیشتری داشته باشیم.

گفتنی است، در این مراسم از یادمان شهدای ناجا در ساختمان جدید فرماندهی انتظامی قرچک رونمایی شد.

کد خبر 1146972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha