محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در کرمانشاه اعمال می شود

حیدری ، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال نیز راهپیمای ی۲۲ بهمن بصورت خودرویی و موتوری با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در کرمانشاه برگزار می شود.

محمد حیدری ضمن با تبریک سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: به منظور تأمین ایمنی عبور و مرور و ایجاد ترافیک روان در مراسم راهپیمایی غرور آفرین مردم مؤمن استان در روز ۲۲ بهمن ماه در مسیرهای پیش بینی شده محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد که جهت آگاهی شهروندان  اعلام می شود.

 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه افزود: مراسم راهپیمایی خودرویی و موتوریی ۲۲ بهمن امسال ساعت ۱۰ صبح از میدان آزادی آغاز و در میدان فروسی به پایان خواهد رسید.

 

 

وی خاطر نشان کرد: مردم ولایتمدار کرمانشاه از پارک خودرو در حدفاصل میدان آزادی تا میدان فرودسی خودداری کنند و در صورت مشاهده خودرو پارک شده در مسیرهای اعلام شده به پارکینگ منتقل می شودند.

 

 

حیدری تصریح کرد: وسایل نقلیه فردا از ساعت ۱۰ صبح از سمت میدان آزادی به سمت میدان فردوسی کاملا به صورت یک‌طرفه تردد خواهد کرد و در صورت حرکت خلاف جهت راهپیمایی جلوگیری می شود.

 

 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه اظهار کرد: شهروندان گرامی با رعایت قوانین و محدودیت‌ها در برگزاری با شکوه این جشن بزرگ کمال هماری را با مجموعه راهنمایی و رانندگی داشته باشند.

 

 

 

کد خبر 1146982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha